Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 287 pkt
13 pytań
286 odpowiedzi
69 pomysłów
112 komentarzy
753 98%
Stanisław Pachacz zapytał/a o
Chmura
Chmura pytań: 94 | odpowiedzi: 593

Magdalena BarteckaStanisław PachaczKrzysztof Kaniaswat38badisPiotr PawliszynAgnieszka Burekmonika zając
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5038 | odpowiedzi: 20007

Optima

Dominik WajdaPiotr NowakANETA PABIJAŃCZYKMagdalena GrygaGrzegorz DurakPaulina PrzygórskaKrzysztof PrzybyłaJoanna Budziaszek

Optima chmura - problem z hasłami

Zaktualizowano 30 d. temu

Po aktualizacji Optimy w wersji chmurowej klienci zgłaszają że ich dotychczasowe hasła nie działają.

Na szczęście mojego użytkownika działa, więc mogę im resetować.

User Avatar
partner
Krzysztof Kania
4 pkt
1 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
Krzysztof Kania zapytał/a o
Chmura
Chmura pytań: 94 | odpowiedzi: 593

Magdalena BarteckaStanisław PachaczKrzysztof Kaniaswat38badisPiotr PawliszynAgnieszka Burekmonika zając
Ogólne
Ogólne pytań: 479 | odpowiedzi: 2928

Magdalena GrygaKarolina HarasiemionekBeata CzieslaTomasz SzkudlarekRafał MastalerzPiotr ZarzyckiJoanna SzyszkowskaAdrian Gołuszek

Nie można pobierać plików ze stron walidowanych.

Zaktualizowano 2 mie. temu

Nie działają strony walidowane, nie można pobierać plików. Proszę o udostępnienie instalki najnowszej wersji XL HR 2019.6.1.

Może być na jakimś dysku google lub innym zewnętrznym serwerze.

User Avatar
klient
Agnieszka Burek
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Agnieszka Burek zapytał/a o
Chmura
Chmura pytań: 94 | odpowiedzi: 593

Magdalena BarteckaStanisław PachaczKrzysztof Kaniaswat38badisPiotr PawliszynAgnieszka Burekmonika zając
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5038 | odpowiedzi: 20007

Optima

Dominik WajdaPiotr NowakANETA PABIJAŃCZYKMagdalena GrygaGrzegorz DurakPaulina PrzygórskaKrzysztof PrzybyłaJoanna Budziaszek
Księgowość
Księgowość pytań: 1431 | odpowiedzi: 4993

Księgowość

Magdalena GrygaBłażej RunowskiAndrzej MalecAnna WójcikEdyta KorczewskaMarek KlimekMonika MoskwaNorbert Longawa

Podgląd wysłanego pliku JPK

Zaktualizowano 4 mie. temu

Witam,

po wymianie dysku w komputerze nadano partycji nową nazwę. Było D, jest M. W programie Comarch Optima została zmieniona ścieżka katalogu przechowywania plików JPK, zgodnie z nową literą M. Niestety wysłane wcześniej (przed zmianą dysku w komputerze) pliki JPK nie pozwalają się otworzyć w podglądzie. Jest komunikat: 

Nie można odnaleźć części ścieżki „D:\nazwa firmy\JPK\”.

Co jest nie tak w ustawieniach JPK? Pliki w katalogu zostały skopiowane i bez żadnej edycji z powrotem dodane na nowy dysk.

Z góry dziękuję za pomoc.

Agnieszka

Użytkownicy

Polecane