Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Monika Konarska
-2 pkt
4 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 0%
Monika Konarska zapytał/a o
Chmura
Chmura pytań: 73 | odpowiedzi: 526

Monika KonarskaJanina Wilkos-GadŁukasz WalterHanna KoźlińskaBartłomiej KoseckiWojciech SałańskiHenryka SłoninaElżbieta Gawryl

brak dostępu dalej!!!

Dodano 19 d. temu

Czy jest szansa jeszcze dzisiaj uruchomienia optimy. Muszę coś skonczyć na ponedziałek..... czy to tylko złudne nadzieje, że ktoś zajmuje się tematem naprawy dostępu :(

W takich momentach widać jak ważny dla firmy jest klient....

User Avatar
klient
Janina Wilkos-Gad
0 pkt
1 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 50%
Janina Wilkos-Gad zapytał/a o
Chmura
Chmura pytań: 73 | odpowiedzi: 526

Monika KonarskaJanina Wilkos-GadŁukasz WalterHanna KoźlińskaBartłomiej KoseckiWojciech SałańskiHenryka SłoninaElżbieta Gawryl
Techniczne
Techniczne pytań: 1157 | odpowiedzi: 4471

Mateusz ŚlusarzWojciech Cyrklewiczjraszka13Alicja ZipserKamil ŻelaznyEwa HermanowiczAdam DomanieckiKarol Barburski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14759

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha

Comarch Optima się nie uruchamia - prosimy o pilną interwencję!!!!!

Zaktualizowano 19 d. temu

Widzimy, że jest to większy problem, niemniej jednak niepokoi brak jakiegokolwiek komentarza ze strony Comarch.

Ok. 15:00 wyłączył nam się panel Comarch (Chmura Optima - sprzedaż na module detal). Po próbie ponownego uruchomienia najpierw długo wczytuje się pierwszy mały ekran a potem wyrzuca błąd.

Tak dzieje się na każdym komputerze w sklepie i w centrali. Bez względu na sprzęt i rodzaj sieci.

Każda chwila bez sprzedaży to strata. Prosimy o pilną interwencję!!!

Użytkownicy

Polecane