Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Dominik Wajda
503 pkt
12 pytań
61 odpowiedzi
10 pomysłów
23 komentarzy
184 99%
Dominik Wajda odpowiedział/a na
7 d. temu

Panie Jacku, 

Proszę także sprawdzić przy tej opcji zatwierdzania, dlaczego dzieje się tak, że nie zawsze wszystkie faktury się zatwierdzają - w zasadzie bez żadnej informacji zwrotnej.

Tzn. klikam wyślij dane do księgowego, pojawia się zapytanie czy zatwierdzić niezatwierdzone dokumenty, klikam tak, pojawia się komunikat, że dane zostały wysłane.

Po zaimportowaniu brakuje części faktur, natomiast w ERP XT są one niezatwierdzone.

Dopiero po ich ręcznym zatwierdzeniu są eksportowane do Optimy.

Nawiasem mówiąc dobrze byłoby udzielić także dostępu do ERP XT klienta - biuru rachunkowemu.

Wszak przy takich "dziwnych zdarzeniach" jak i przy samej procedurze eksportu danych czy najprostszej pomocy przy wystawieniu faktury lub wytłumaczeniu zasad działania oprogramowania, jako biuro rachunkowe nie mamy możliwości pomocy klientowi, nie znając jego danych do logowania (co nie jest optymalnym rozwiązaniem).

Nie wiem, być może możliwość dodania dodatkowego konta typu biuro rachunkowe. Choć najlepsze byłby checkbox w konfiguracji, który włączałby uprawnienie BR do logowania na konto klienta.

Dodatkowo, biuro powinno mieć możliwość założenia kont w ERP XT na biuro, obecnie nie ma takiej możliwości - chyba że konto płatne. 

Oczywiście w celu wystawienia faktury to konto nie jest mnie potrzebne. Natomiast jeżeli klient ma problem z wystawieniem faktury lub jakikolwiek inny problem dzwoni do biura rachunkowego, a nie do asysty Comarch.

Wobec czego ja potrzebuję znać jego login i hasło, aby być mu w stanie pomóc (odesłanie go do asysty lub podręcznika wydaje mnie się zbędne i nieprofesjonalne).

Pozdrawiam serdecznie

Użytkownicy