Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
2 908 pkt
9 pytań
194 odpowiedzi
50 pomysłów
89 komentarzy
441 98%
Stanisław Pachacz zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 23 | odpowiedzi: 495

Stanisław PachaczGrzegorzRobert OdważnyMarcin LiszewskiAndrzej PiątekMarek AdamskiRobert JaworskiJuliusz Papciak

iBard - ilość danych w folderach

Zaktualizowano 2 d. temu

Witam,

Jak można sprawdzić co mi zajmuje miejsce na dysku iBard?

Nie widzę nigdzie opcji podsumowania zajętości folderu. Przy dużej ilości folderów i danych w nich pojawia się problem.

Ale może macie jakiś sposób?

User Avatar
pracownik comarch
Piotr Olejniczak
6 pkt
0 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
6 100%
Piotr Olejniczak odpowiedział/a na
11 d. temu

Witam,

Proszę o spakowanie i przesłanie plików logów aplikacji, które są niezbędne do udzielenia pomocy na adres asysty technicznej aplikacji IBARD (pomoc@ibard.com). Domyślnie są to ukryte foldery dlatego należy zaznaczyć w opcjach folderów - "Pokaż ukryte pliki, foldery i dyski". Są to następujące pliki i ich lokalizacje:

C:\ProgramData\IBARD lub iBard24\log-agent.txt
C:\ProgramData\IBARD lub iBard24\log-service.txt
C:\ProgramData\IBARD lub iBard24\Profiles

User Avatar
klient
Grzegorz
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Grzegorz zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 23 | odpowiedzi: 495

Stanisław PachaczGrzegorzRobert OdważnyMarcin LiszewskiAndrzej PiątekMarek AdamskiRobert JaworskiJuliusz Papciak

iBARD nie uruchamia się po aktualizacji

Zaktualizowano 15 d. temu

Dzień Dobry,

Po aktualizacji iBARD'a do wersji 4.3.2 na Windows 7 aplikacja nie uruchamia się. Po kliknięciu ikony Comarch Ibard nic się nie dzieje. Podobnie przy robieniu kopi z poziomu Optimy. Po odinstalowaniu aplikacji, skasowaniu katalogu Comarch Ibard w Program Files, C:\ProgramData\iBard24 i ponownej instalacji nic się nie zmieniło. Proszęo informację jak rozwiązać problem,

User Avatar
partner
Robert Odważny
129 pkt
2 pytań
43 odpowiedzi
5 pomysłów
11 komentarzy
27 100%
Robert Odważny zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 23 | odpowiedzi: 495

Stanisław PachaczGrzegorzRobert OdważnyMarcin LiszewskiAndrzej PiątekMarek AdamskiRobert JaworskiJuliusz Papciak
Techniczne
Techniczne pytań: 1157 | odpowiedzi: 4471

Mateusz ŚlusarzWojciech Cyrklewiczjraszka13Alicja ZipserKamil ŻelaznyEwa HermanowiczAdam DomanieckiKarol Barburski

IBard - jak liczy kopie baz?

Zaktualizowano 18 d. temu

Witam

Czy ktoś wie jak działa ustawienie ilości kopii i ilości kopii różnicowych przy ustawieniu wykonywania naprzemiennych kopii?

Mam ustawione:

ilość przechowywanych kopii: 5

Ilość kopii różnicowych: 5

W efekcie mam 1 kopie pełną (wykonaną 14 czerwca) i 3 różnicowe (22, 25 i 26 czerwca, bo był weekend i komputer nie działał). Po drodze były kopie codzienne (w historii jest wpis o poprawnym wykonaniu kopii).

Jak ustawić żebym miał  przechowywane kopie z 5 ostatnich tygodni, w tym jedna tygodniowo ma być pełna, reszta różnicowe? Teraz myślę że spróbuję jeszcze ustawić 30/5.

User Avatar
partner
Marcin Liszewski
665 pkt
8 pytań
22 odpowiedzi
33 pomysłów
44 komentarzy
282 98%
Marcin Liszewski zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1157 | odpowiedzi: 4471

Mateusz ŚlusarzWojciech Cyrklewiczjraszka13Alicja ZipserKamil ŻelaznyEwa HermanowiczAdam DomanieckiKarol Barburski
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 23 | odpowiedzi: 495

Stanisław PachaczGrzegorzRobert OdważnyMarcin LiszewskiAndrzej PiątekMarek AdamskiRobert JaworskiJuliusz Papciak

iBard per noga

Zaktualizowano miesiąc temu

Trzy doby, odkąd iBard nie działa.

Tymczasem na stronie www.ibard.com ani słowa o awarii, jej przyczynach, przewidywanym terminie realizacji. Wysyłane z aplikacji klienckich raporty o błędach w logowaniu pozostają bez odpowiedzi. Mailingi również milczą o problemie....

Czy to zemsta mrocznego Stefana za to, że kilku osobom nie spodobało się pakowanie iBarda do każdych zakupów?

Drugie pytanie merytoryczno - finansowe - czy operator iBarda zamierza w jakikolwiek sposób zrekompensować użytkownikom czas, w którym aplikacja nie działa?

Użytkownicy

Polecane