Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
2 636 pkt
5 pytań
119 odpowiedzi
36 pomysłów
61 komentarzy
268 97%
Stanisław Pachacz napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 56 | odpowiedzi: 231

Stanisław PachaczWłodzimierz DuvalPaweł PilacińskiAndrzej KiermaszPaweł NagórkaPrzemysław SztochGrzegorz WielgusArtur Nakonieczny
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 926 | odpowiedzi: 11273

Optima

Piotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI

Atrybuty w szablonie wiadomości e-mail

Zaktualizowano 11 d. temu

CRM dla Optimy, podczas przygotowywania szablonów email bardzo przydatne było by umożliwienie obsłużenia w makrach odwołania do atrybutów.

W podobny sposób jak jest to pomiędzy Optimą, a BI. Zaznaczamy w konfiguracji atrybutu żeby był dostępny w CRM.

Wtedy w szablonach maili możemy umieścić dużo więcej informacji które system pobierałby z atrybutów Kontrahenta lub atrybutów Dokumentu.

Np. ważność przeglądu, ważność licencji, numer klienta itd.

User Avatar
partner
Paweł Duchcik
271 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
6 pomysłów
11 komentarzy
78 98%
Paweł Duchcik napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 56 | odpowiedzi: 231

Stanisław PachaczWłodzimierz DuvalPaweł PilacińskiAndrzej KiermaszPaweł NagórkaPrzemysław SztochGrzegorz WielgusArtur Nakonieczny
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 926 | odpowiedzi: 11273

Optima

Piotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI

Integracja terminarza Optima CRM z kalendarzem Google

Zaktualizowano 29 d. temu

Dzień dobry. Jakiś czas temu w wizjach rozwoju Comarch ERP Optima była wzmianka o synchronizacji terminarzy z kalendarzami Google. Sam to zresztą zgłaszałem w w październiku 2015.

Ostatnio pojawiło się w Comarch ERP XT. I chwała Comarchowi. Jednak ja oczekiwałbym na to samo w Optimie.

Jestem ciekawy zdania Społeczności.

Pozdrawiam

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
33 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
15 pomysłów
7 komentarzy
41 87%
Włodzimierz Duval napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 926 | odpowiedzi: 11273

Optima

Piotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI
Handel
Handel pomysłów: 251 | odpowiedzi: 2232

Handel

Piotr BakaMaciej WłodarczykWłodzimierz DuvalRafał GalewskiKazimierz Michał KaraszewskiŁukasz WalterPiotr ZborowskiGrzegorz Kornak
CRM
CRM pomysłów: 56 | odpowiedzi: 231

Stanisław PachaczWłodzimierz DuvalPaweł PilacińskiAndrzej KiermaszPaweł NagórkaPrzemysław SztochGrzegorz WielgusArtur Nakonieczny

Tworzenie zadania CRM bezpośrednio z proformy

Zaktualizowano miesiąc temu

Proszę dołożyć  funkcje tworzenia zadnia CRM z faktury proforma.

Tak aby faktura proforma z automatu znajdowała się w CRM.

Teraz otwiera sie tylko okno CRM i trzeba proforme znaleźć i podłączyć :(

User Avatar
partner
Łukasz Przytuła
287 pkt
8 pytań
11 odpowiedzi
2 pomysłów
8 komentarzy
33 93%
Łukasz Przytuła napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 56 | odpowiedzi: 231

Stanisław PachaczWłodzimierz DuvalPaweł PilacińskiAndrzej KiermaszPaweł NagórkaPrzemysław SztochGrzegorz WielgusArtur Nakonieczny
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 926 | odpowiedzi: 11273

Optima

Piotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 124 | odpowiedzi: 2139

Adrian TobołaKamila KlamannWojciech FeluśJakub StojekAgnieszka KończalMaciej PlantowskiEmil OzimkiewiczKrzysztof Gaiński

Integracja Comarch ERP s-Sklep z SALESMANAGO

Zaktualizowano miesiąc temu

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć czy jest realna szansa na integrację Comarch ERP s-Sklep z SALESMANAGO Marketing Automation? Większość dużych platform już ma tą funkcjonalność.

Pozdrawiam

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
33 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
15 pomysłów
7 komentarzy
41 87%
Włodzimierz Duval zapytał/a o
Serwis
Serwis pytań: 49 | odpowiedzi: 191

Paweł TyrakowskiANETA PABIJAŃCZYKWłodzimierz DuvalLukasz MaslinskiPiotr BartosiakMarcin KucharskiKamil LemieszekJoanna Pągowska
CRM
CRM pytań: 55 | odpowiedzi: 231

Włodzimierz DuvalŁukasz WalterWojciech FeluśGrzegorz KempaMonika KalaŁukasz ŁazarczykArtur StarzPaweł NIklewicz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 2431 | odpowiedzi: 11273

Optima

Marcin GałkaDorota KimszalŁukasz WalterŁukasz DutkiewiczJan WęgrzynredlumekJolanta CieplińskaJoanna Stanisławska

Funkcjonalność CRM i Serwis

Zaktualizowano miesiąc temu

Proszę o informacje czy osoby projektujące funkcjonalność modułu CRM i SERWIS miały kiedyś coś wspólnego z obsługą klienta w serwisie lub przy sprzedaży.

Jako jeden z najstarszych użytkowników państwa oprogramowania zaczynam się nad tym poważnie zastanawiać..

Proponuje  zorganizować specjalna wycieczkę do realnej firmy i przejście całego procesu związanego z CRM i Serwisem.

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
33 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
15 pomysłów
7 komentarzy
41 87%
Włodzimierz Duval napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 926 | odpowiedzi: 11273

Optima

Piotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI
CRM
CRM pomysłów: 56 | odpowiedzi: 231

Stanisław PachaczWłodzimierz DuvalPaweł PilacińskiAndrzej KiermaszPaweł NagórkaPrzemysław SztochGrzegorz WielgusArtur Nakonieczny

Dodawanie możliwości sprzedaży (Lidów) w CRM

Zaktualizowano miesiąc temu

Proszę o dodanie pól w CRM zawierających:

1. Możliwość sprzedaży - kwota, marża

2. Pole zrealizowano, stracono i dlaczego

3. pole skąd pochodzi kontakt  www, mailing,  rekomendacja itp..

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
33 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
15 pomysłów
7 komentarzy
41 87%
Włodzimierz Duval napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 926 | odpowiedzi: 11273

Optima

Piotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI
CRM
CRM pomysłów: 56 | odpowiedzi: 231

Stanisław PachaczWłodzimierz DuvalPaweł PilacińskiAndrzej KiermaszPaweł NagórkaPrzemysław SztochGrzegorz WielgusArtur Nakonieczny

Notatki z rozmów z klientem w CRM - chronologicznie

Zaktualizowano miesiąc temu

Proszę powiększyć pole do wstawiania notatek z kontaktów z klientem.

Proszę o wstawienie  pola zawierającym datę notatki i kto ją wprowadził.

User Avatar
partner
Przemysław Sztoch
593 pkt
2 pytań
4 odpowiedzi
15 pomysłów
27 komentarzy
82 98%
Przemysław Sztoch napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 56 | odpowiedzi: 231

Stanisław PachaczWłodzimierz DuvalPaweł PilacińskiAndrzej KiermaszPaweł NagórkaPrzemysław SztochGrzegorz WielgusArtur Nakonieczny
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 926 | odpowiedzi: 11273

Optima

Piotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI

Słowniki miejscowości i poczt

Zaktualizowano 2 mie. temu

Temat był już kiedyś poruszany... Chciałem go przypomnieć.

Optima mogła by mieć wbudowany słownik poczt i miejscowości. Ale nie taki, który rzeźbimy ręcznie, ale taki, który jest kompletny i aktualizowany automatycznie.

Powinny byc mechanizmy podpowiadania miejscowości, ewentualnie ulicy na podstawie podanego kodu pocztowego. Tak samo potrzebne jest podpowiadanie miejscowości w trakcie wpisywania...

Jest też publiczny dostęp do bazy TERYT, którą również można by było wykorzystać.

http://bip.stat.gov.pl/dzialalno.../interfejsyapi/

Użytkownicy

Polecane