Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
partner
Wojciech Pawełka
1 384 pkt
30 pytań
64 odpowiedzi
17 pomysłów
53 komentarzy
139 97%
Wojciech Pawełka napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 78 | odpowiedzi: 341

Wojciech PawełkaKonrad TraczkowskiPaweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław Pluciński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1433 | odpowiedzi: 18912

Optima

Piotr ZarzyckiWiesława MatrackaWojciech SałańskiWojciech PawełkaPiotr SzokaMonika KalaKrzysztof PawlikJarosław Mikosz

CRM - faktury cykliczne - podział nabywca/odbiorca

Zaktualizowano 16 d. temu

Proponuję dodać w module CRM - przy fakturach cyklicznych podział na nabywcę / odbiorcę

W tej chwili jest opcja wybrania tylko nabywcy

User Avatar
partner
Miłosz Baranowski
1 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Miłosz Baranowski zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 101 | odpowiedzi: 341

PIEKARNIA Miłosz BaranowskiDariusz StanaszekWojciech OwczarekŁukasz FrankowskiMonika KalaDominik WajdaPaweł Brzostowski
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 106 | odpowiedzi: 562

Jacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuchiceman.polskaDominik LisowskiPrzemysław Wojtkowiak

Mobile sprzedaż a moduł CRM?

Dodano 17 d. temu

Czy można zintegorwać Mobile Sprzedaż z CRM? Przedstawiciel w terenie raportuje wizytę i takie dane powinny zaciągać się do modułu CRM? Żeby po powrocie do domu nie trzeba było ponownie tego wpisywać.

User Avatar
klient
Dariusz Stanaszek
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Dariusz Stanaszek zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 101 | odpowiedzi: 341

PIEKARNIA Miłosz BaranowskiDariusz StanaszekWojciech OwczarekŁukasz FrankowskiMonika KalaDominik WajdaPaweł Brzostowski
Handel
Handel pytań: 849 | odpowiedzi: 3306

Handel

Aleksandra RaczkowskaJoanna LisSzymon PerskiMarcin ŁazowskiPiotr ZborowskiAleksandra RojowskaWiesława BidowaniecAnna Pawlica

POTWIERDZENIE WEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓW

Zaktualizowano 26 d. temu

wymysliłem sobie aby za pomocą skrzynki pocztowej przy okazji wysyłania faktur sprzedaży kontrahentom spoza granic RP wysyłać w tej samej wiadomości potwierdzenie takich dostaw. te dostawy sa realizowane bezpośrednio przeze mnie, moim srodkiem transportu. chciałbym stworzyć taki formularz tylko oprócz dostępnych makr w szablonie e-mail brakuje mi , np adres dostawy, nip ue kontrahenta. może ktos mi podpowie jak takie makra samemu stworzyć?

User Avatar
partner
Mateusz Jodłowski
242 pkt
18 pytań
39 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
19 100%
Mateusz Jodłowski zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 1388 | odpowiedzi: 4843

Księgowość

Tomasz TekieliremarkableonesRafał KurabiowskiJoanna GarbaczJoanna LisMaciej LachowiczPIEKARNIA Tadeusz Sasnal
CRM
CRM pytań: 101 | odpowiedzi: 341

PIEKARNIA Miłosz BaranowskiDariusz StanaszekWojciech OwczarekŁukasz FrankowskiMonika KalaDominik WajdaPaweł Brzostowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4738 | odpowiedzi: 18912

Optima

Wojciech KłeczekMarek KwiatkowskiJustyna StempelTadeusz Pacutmarcin rudowskiAleksandra RaczkowskaMichał Bąktomasz B

Moduły CRM + BIURO RACHUNKOWE

Zaktualizowano 2 mie. temu

Czy ktoś z grona Partnerów z większym stażem i wiedzą odpowie mi na pytanie czy jest możliwe wysyłanie e-maili z informacjami o kwotach podatków do zapłaty i terminie ich uiszczenia (VAT, PITy) z poziomu modułu biuro rachunkowe w połączeniu z modułem CRM ? Chodzi mi o podobne rozwiązanie jakie ma miejsce w przypadku seryjnej wysyłki faktur do klientów. Np. wybieram kilku klientów i wybieram WYŚLIJ - w treści jest informacja o wysokości vat i pit.

User Avatar
klient
Konrad Traczkowski
2 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
Konrad Traczkowski napisał/a o
Techniczne
Techniczne pomysłów: 250 | odpowiedzi: 5586

Wiesława MatrackaWojciech PawełkaPiotr ZarzyckiKrzysztof PawlikJarosław MikoszTadeusz Sasnalpiotr.daneckiDominik Wajda
CRM
CRM pomysłów: 78 | odpowiedzi: 341

Wojciech PawełkaKonrad TraczkowskiPaweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław Pluciński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1433 | odpowiedzi: 18912

Optima

Piotr ZarzyckiWiesława MatrackaWojciech SałańskiWojciech PawełkaPiotr SzokaMonika KalaKrzysztof PawlikJarosław Mikosz

Drobne zmiany, kod QR, kod HTML w szablonach

Zaktualizowano 3 mie. temu

Witam,

1. Proponuję rozbudować moduł CRM, oraz szablony faktur o generowanie własnych kodów 2d QR. Wiele innym małych programów ma taką funkcjonalność - od bardzo dawna, a tu stoimy w miejscu w latach 90 (wdrożenie rozwiązania jest na prawdę banalne)

2. W module m.in. CRM(szablony e-mail) dajcie możliwość bezpośredniej edycji kodu HTML.

3. Super by było gdybyście Państwo uświadomili sobie, że gro użytkowników to biura rachunkowe, dlaczego przez tyle lat nie powstał jakiś jeden szablon, albo chociaż makra umożliwiające wysyłanie raportów z rozliczeń podatkowych do klientów po rozliczeniu danego miesiąca np. za pośrednictwem maila.

4. W module CRM warto pomyśleć o dodaniu funkcjonalności, która pozwoli wysyłać automatyczne maile potwierdzające otrzymanie zapłaty za daną FV.

5. Opracowaliście całkiem ciekawy moduł OCR, ale warto pomyśleć nad implementacją funkcji podglądu zeskanowanej faktury w rejestrze VAT zakupu dla osób, które nie chcą korzystać z OCR z różnych względów.

To są tylko niektóre pomysły, które mogą w fajny sposób ułatwić codzienną pracę z klientami, a tym samym zwiększyć profesjonalny wizerunek firm korzystających z oprogramowania Comarch.

User Avatar
użytkownik
Karolina Nowak
0 pkt
3 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Karolina Nowak zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 101 | odpowiedzi: 341

PIEKARNIA Miłosz BaranowskiDariusz StanaszekWojciech OwczarekŁukasz FrankowskiMonika KalaDominik WajdaPaweł Brzostowski
Ogólne
Ogólne pytań: 452 | odpowiedzi: 2753

Wojciech KłeczekRoman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek Dudziak
Logistyka
Logistyka pytań: 81 | odpowiedzi: 395

Piotr RybińskiMaciej LachowiczRomuald UlcyferKarolina NowakMagdalena SzukiewiczPiotr StachelArtur BRafał Krużołek

Zmiany w ofercie sprzedaży

Zaktualizowano 4 mie. temu

Posiadam ofertę sprzedaży która jest dla danego kontrahenta. Ta oferta generuje się automatycznie. Chciałabym wprowadzić zmiany w tej ofercie, ponieważ zmienił się asortyment w firmie.Ale niestety nie wiem jak to zrobić i prosiłabym o pomoc. Z góry dziękuję 

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
286 pkt
13 pytań
139 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
269 98%
Paweł Brzostowski napisał/a o
Ogólne
Ogólne pomysłów: 141 | odpowiedzi: 2753

Marcin LiszewskiTadeusz SasnalPiotr BartosiakPiotr ZborowskiPaweł BrzostowskiDominik WajdaMaciej JaniszewskiMikołaj Golecki
CRM
CRM pomysłów: 78 | odpowiedzi: 341

Wojciech PawełkaKonrad TraczkowskiPaweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław Pluciński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1433 | odpowiedzi: 18912

Optima

Piotr ZarzyckiWiesława MatrackaWojciech SałańskiWojciech PawełkaPiotr SzokaMonika KalaKrzysztof PawlikJarosław Mikosz

Naprawić przedwczesne wstawianie dokumentów do archiwum !!! To nie jest sugestia rozwojowa tylko błąd projektowy !!!

Zaktualizowano 4 mie. temu

Ponieważ pojawiło się już jakiś czas temu archiwum dokumentów w Optimie, postanowiłem być EKO i że użyję. Ale mam pecha i znowu trafiłem na niedoróbkę projektową która wpadła Comarchowi pomiędzy okresem stworzenia opcji wyślij dokument mailem a dorobieniem opcji archiwum dokumentów. Więc zgłosiłem poniższą treść na SOZ jako błąd:

"Proszę o PILNE poprawienie błędu przedwczesnego tworzenia dokumentów w archiwum wydruków i zapisu daty wydruku/wysłania do nagłówka faktury w przypadku wysyłki faktury mailem. Dokument zostaje przedwcześnie utworzony w archiwum wydruków i jest też przedwcześnie zapisywana data wydruku/wysyłki już w momencie naciśnięcia przycisku wyślij przez operatora z poziomu pozycji faktury, a powinna być bezpośrednio po akcji wyślij ( naciśnięcia koperty w przygotowanym oknie do wysyłki ). Dlaczego ? Bo w sytuacji kiedy operator rezygnuje jednak z wysyłki faktury mailem, ten dokument jest już dodany w archiwum ( a nie powinien jeszcze tam być bo nie został wysłany ) a data wydruku/wysyłki, też jest już zapisana w nagłówku wysyłanego dokumentu ( choć nie został jeszcze wysłany ) Zdaję sobie sprawę że jest już on wydrukowany do PDF bo musi być dołączony w oknie do wysyłki ale data wysyłki/wydruku i dodania dokumentu do archiwum powinna być dodawana i zaktualizowana po akcji wyślij ) bo bez tego robi się niesamowity bałagan w dokumentach ( Robiąc taką akcję wyślij / porzuć wiele razy, dokumenty w archiwum będą się tworzyć wykładniczo !!! Wdrożona koncepcja jest słuszna i działa prawidłowo w przypadku drukuj ale nie w przypadku wyślij. Powyższy przedstawiony scenariusz, powinien być wdrożony w całym programie przy akcji wyślij.

Otrzymana odpowiedź poniżej: ( zresztą takiej się spodziewałem )

Dzień dobry,
Dodałem sugestię do wersji rozwojowych programu w tym temacie, nr zgłoszenia: 256504. Dopisałem Państwa głos w tej sprawie. Status zgłoszenia można monitorować na Stronach Indywidualnych Klientów w obszarze Aktualizacje i zgłoszenia/Moje zgłoszenia.

Pozdrawiam,
Asysta Comarch ERP

Szanowny projektancie !!!


Wdrożona koncepcja była słuszna kiedy nie było archiwum dokumentów bo wtedy czy operator wysłał dokument mailem czy porzucił nie miało to znaczenia ale gdy włączy się opcje archiwum którą dorobiliście w międzyczasie to już nie jest słuszna. Dokument niech się generują w załączniku wcześniej bo musi, ale przy opcji wyślij akcje add archiwum i update tranag trzeba przenieść i wykonać gdy klient zatwierdzi wysyłkę !!!

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
286 pkt
13 pytań
139 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
269 98%
Paweł Brzostowski zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 101 | odpowiedzi: 341

PIEKARNIA Miłosz BaranowskiDariusz StanaszekWojciech OwczarekŁukasz FrankowskiMonika KalaDominik WajdaPaweł Brzostowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4738 | odpowiedzi: 18912

Optima

Wojciech KłeczekMarek KwiatkowskiJustyna StempelTadeusz Pacutmarcin rudowskiAleksandra RaczkowskaMichał Bąktomasz B

Konto MS Exchange OnLine w module CRM po IMAP

Zaktualizowano 4 mie. temu

Czy ktoś ze społeczności ma podpięte konto e-mail skonfigurowane w module CRM w Optimie po IMAP do MS Exchage OnLine ?? Po migracji poczty dzieją się cuda :( Nie ma treści wiadomości, jest tylko nagłówek, kto wysłał i do kogo. Jest to wybiórcze, poprawnie maile widać za ostatnie 3 dni, pojdę 2 mc do tyłu maile są, cofam się dalej maile raz są raz nie ma ( te samo konto podpięte po IMAP w ThuderBird, widzi wszystko poprawnie.

Przy próbie oznaczania wiadomości jako przeczytane występują błędy: Transaction (Process ID 103) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen [Id:OPT/482836].P

Przy próbie seryjnego kasowania wiadomości w skrzynce odbiorczej występują błędy: Transaction (Process ID 245) was deadlocked on lock | communication buffer resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction. 

Przy probie skasowanie wiadomosci w folderze Elementy usunięte pojawia się błąd "Object reference not set to an instance of and object"

Przy próbie wejścia do wiadomości pojawiają się przeróżne loswe błędy których nie pamiętam :(

Na każdym innym kliencie IMAP wszystko działa poprawnie tylko nie w Optimie.

Konfiguracja serwerowa:

Sql 2014RT z SP3 Windows Server 2016 jako serwer z wszystkimi poprawkami, CPU Xeon E3-1275 v6 3.8GHz, 32GB RAM, dyski SSD PCi-E, łącze 10G do netu. Na poprzednim serwerze poczty Zimbra który stał u nas było niby ok. Po migracji cuda :( I nie jest to problem sieciowy nasz ani dostawcy, wykluczam to na 200% 

User Avatar
partner
Paweł Błaszyk
2 207 pkt
15 pytań
125 odpowiedzi
12 pomysłów
45 komentarzy
218 97%
Paweł Błaszyk napisał/a o
Handel
Handel pomysłów: 352 | odpowiedzi: 3306

Handel

Wojciech PawełkaPiotr SzokaTomasz SzkudlarekTomasz JańczukZdzisław ChlipałaGrzegorz Góreckipiotr.daneckiPiotr Lochyński
CRM
CRM pomysłów: 78 | odpowiedzi: 341

Wojciech PawełkaKonrad TraczkowskiPaweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław Pluciński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1433 | odpowiedzi: 18912

Optima

Piotr ZarzyckiWiesława MatrackaWojciech SałańskiWojciech PawełkaPiotr SzokaMonika KalaKrzysztof PawlikJarosław Mikosz

Szybkie płatności - generowanie linku w wiadomości e-mail

Zaktualizowano 4 mie. temu

Witam,

Posiadając moduł Faktury/Handel + CRM możemy bezpośrednio z Optimy wysyłać faktury pojedynczo z poziomu dokumentu lub hurtowo przez faktury cykliczne. W każdym z tych przypadków korzystamy z szablonów e-mail. Pomyślałem sobie, że cudnie byłoby gdyby w Optimie pojawiła się integracja z serwisem szybkich płatności np. Payu, która umożliwiałby wstawienie w treści wiadomości e-mail linku/przycisku z indywidualnym kodem do płatności. Wtedy klient otrzymując fakturę mógłby zaraz uregulować należność bez konieczności ustawiania tradycyjnego przelewu i to w dowolnej formie. Funkcjonalność musiałby działać na zasadzie makra, z tym że stała część linku musiałaby być określana w konfiguracji, a opis transakcji dynamicznie generowany z dokumentu.

Kto jest za - proszę o plusik :)

User Avatar
użytkownik
Marzena Gierut
86 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
1 pomysłów
1 komentarzy
39 100%
Marzena Gierut napisał/a o
Handel
Handel pomysłów: 352 | odpowiedzi: 3306

Handel

Wojciech PawełkaPiotr SzokaTomasz SzkudlarekTomasz JańczukZdzisław ChlipałaGrzegorz Góreckipiotr.daneckiPiotr Lochyński
CRM
CRM pomysłów: 78 | odpowiedzi: 341

Wojciech PawełkaKonrad TraczkowskiPaweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław Pluciński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1433 | odpowiedzi: 18912

Optima

Piotr ZarzyckiWiesława MatrackaWojciech SałańskiWojciech PawełkaPiotr SzokaMonika KalaKrzysztof PawlikJarosław Mikosz

funkcja lojalnościowa

Zaktualizowano 5 mie. temu

Funkcjonalność związana z programem lojalnościowym, dla mniejszych klientów w standardzie modułu handlowego . Ewidencja w systemie punktów za zakupy, zczytywanie punktów klienta z karty magnetycznej i nabijanie punktów na karte podczas obsługi kasowej.

Użytkownicy

Polecane