Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
użytkownik
Karolina Nowak
0 pkt
3 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Karolina Nowak zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 94 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiKarolina NowakSylwia Kubala-ŚliwkaPatrycja RasińskaPiotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiKacper Konopko
Ogólne
Ogólne pytań: 425 | odpowiedzi: 2606

Paweł MiczkaPaweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin Gryczan
Logistyka
Logistyka pytań: 79 | odpowiedzi: 392

Romuald UlcyferKarolina NowakMagdalena SzukiewiczPiotr StachelArtur BRafał KrużołekMarcin WaliłkoMateusz Rubacha

Zmiany w ofercie sprzedaży

Zaktualizowano 7 d. temu

Posiadam ofertę sprzedaży która jest dla danego kontrahenta. Ta oferta generuje się automatycznie. Chciałabym wprowadzić zmiany w tej ofercie, ponieważ zmienił się asortyment w firmie.Ale niestety nie wiem jak to zrobić i prosiłabym o pomoc. Z góry dziękuję 

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
246 pkt
13 pytań
109 odpowiedzi
25 pomysłów
97 komentarzy
225 98%
Paweł Brzostowski napisał/a o
Ogólne
Ogólne pomysłów: 136 | odpowiedzi: 2606

Piotr ZborowskiPaweł BrzostowskiMarcin LiszewskiDominik WajdaMaciej JaniszewskiMikołaj GoleckiStanisław PachaczKatarzyna Szkop
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański

Naprawić przedwczesne wstawianie dokumentów do archiwum !!! To nie jest sugestia rozwojowa tylko błąd projektowy !!!

Zaktualizowano 25 d. temu

Ponieważ pojawiło się już jakiś czas temu archiwum dokumentów w Optimie, postanowiłem być EKO i że użyję. Ale mam pecha i znowu trafiłem na niedoróbkę projektową która wpadła Comarchowi pomiędzy okresem stworzenia opcji wyślij dokument mailem a dorobieniem opcji archiwum dokumentów. Więc zgłosiłem poniższą treść na SOZ jako błąd:

"Proszę o PILNE poprawienie błędu przedwczesnego tworzenia dokumentów w archiwum wydruków i zapisu daty wydruku/wysłania do nagłówka faktury w przypadku wysyłki faktury mailem. Dokument zostaje przedwcześnie utworzony w archiwum wydruków i jest też przedwcześnie zapisywana data wydruku/wysyłki już w momencie naciśnięcia przycisku wyślij przez operatora z poziomu pozycji faktury, a powinna być bezpośrednio po akcji wyślij ( naciśnięcia koperty w przygotowanym oknie do wysyłki ). Dlaczego ? Bo w sytuacji kiedy operator rezygnuje jednak z wysyłki faktury mailem, ten dokument jest już dodany w archiwum ( a nie powinien jeszcze tam być bo nie został wysłany ) a data wydruku/wysyłki, też jest już zapisana w nagłówku wysyłanego dokumentu ( choć nie został jeszcze wysłany ) Zdaję sobie sprawę że jest już on wydrukowany do PDF bo musi być dołączony w oknie do wysyłki ale data wysyłki/wydruku i dodania dokumentu do archiwum powinna być dodawana i zaktualizowana po akcji wyślij ) bo bez tego robi się niesamowity bałagan w dokumentach ( Robiąc taką akcję wyślij / porzuć wiele razy, dokumenty w archiwum będą się tworzyć wykładniczo !!! Wdrożona koncepcja jest słuszna i działa prawidłowo w przypadku drukuj ale nie w przypadku wyślij. Powyższy przedstawiony scenariusz, powinien być wdrożony w całym programie przy akcji wyślij.

Otrzymana odpowiedź poniżej: ( zresztą takiej się spodziewałem )

Dzień dobry,
Dodałem sugestię do wersji rozwojowych programu w tym temacie, nr zgłoszenia: 256504. Dopisałem Państwa głos w tej sprawie. Status zgłoszenia można monitorować na Stronach Indywidualnych Klientów w obszarze Aktualizacje i zgłoszenia/Moje zgłoszenia.

Pozdrawiam,
Asysta Comarch ERP

Szanowny projektancie !!!


Wdrożona koncepcja była słuszna kiedy nie było archiwum dokumentów bo wtedy czy operator wysłał dokument mailem czy porzucił nie miało to znaczenia ale gdy włączy się opcje archiwum którą dorobiliście w międzyczasie to już nie jest słuszna. Dokument niech się generują w załączniku wcześniej bo musi, ale przy opcji wyślij akcje add archiwum i update tranag trzeba przenieść i wykonać gdy klient zatwierdzi wysyłkę !!!

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
246 pkt
13 pytań
109 odpowiedzi
25 pomysłów
97 komentarzy
225 98%
Paweł Brzostowski zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 94 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiKarolina NowakSylwia Kubala-ŚliwkaPatrycja RasińskaPiotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiKacper Konopko
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17869

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak

Konto MS Exchange OnLine w module CRM po IMAP

Zaktualizowano 25 d. temu

Czy ktoś ze społeczności ma podpięte konto e-mail skonfigurowane w module CRM w Optimie po IMAP do MS Exchage OnLine ?? Po migracji poczty dzieją się cuda :( Nie ma treści wiadomości, jest tylko nagłówek, kto wysłał i do kogo. Jest to wybiórcze, poprawnie maile widać za ostatnie 3 dni, pojdę 2 mc do tyłu maile są, cofam się dalej maile raz są raz nie ma ( te samo konto podpięte po IMAP w ThuderBird, widzi wszystko poprawnie.

Przy próbie oznaczania wiadomości jako przeczytane występują błędy: Transaction (Process ID 103) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen [Id:OPT/482836].P

Przy próbie seryjnego kasowania wiadomości w skrzynce odbiorczej występują błędy: Transaction (Process ID 245) was deadlocked on lock | communication buffer resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction. 

Przy probie skasowanie wiadomosci w folderze Elementy usunięte pojawia się błąd "Object reference not set to an instance of and object"

Przy próbie wejścia do wiadomości pojawiają się przeróżne loswe błędy których nie pamiętam :(

Na każdym innym kliencie IMAP wszystko działa poprawnie tylko nie w Optimie.

Konfiguracja serwerowa:

Sql 2014RT z SP3 Windows Server 2016 jako serwer z wszystkimi poprawkami, CPU Xeon E3-1275 v6 3.8GHz, 32GB RAM, dyski SSD PCi-E, łącze 10G do netu. Na poprzednim serwerze poczty Zimbra który stał u nas było niby ok. Po migracji cuda :( I nie jest to problem sieciowy nasz ani dostawcy, wykluczam to na 200% 

User Avatar
partner
Paweł Błaszyk
2 187 pkt
15 pytań
124 odpowiedzi
12 pomysłów
44 komentarzy
216 97%
Paweł Błaszyk napisał/a o
Handel
Handel pomysłów: 339 | odpowiedzi: 3168

Handel

Anna MatuszakStanisław PachaczŁukasz WalterPaweł BłaszykMichał ZimekDamianNorbert LongawaMaciej Saja
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański

Szybkie płatności - generowanie linku w wiadomości e-mail

Zaktualizowano 26 d. temu

Witam,

Posiadając moduł Faktury/Handel + CRM możemy bezpośrednio z Optimy wysyłać faktury pojedynczo z poziomu dokumentu lub hurtowo przez faktury cykliczne. W każdym z tych przypadków korzystamy z szablonów e-mail. Pomyślałem sobie, że cudnie byłoby gdyby w Optimie pojawiła się integracja z serwisem szybkich płatności np. Payu, która umożliwiałby wstawienie w treści wiadomości e-mail linku/przycisku z indywidualnym kodem do płatności. Wtedy klient otrzymując fakturę mógłby zaraz uregulować należność bez konieczności ustawiania tradycyjnego przelewu i to w dowolnej formie. Funkcjonalność musiałby działać na zasadzie makra, z tym że stała część linku musiałaby być określana w konfiguracji, a opis transakcji dynamicznie generowany z dokumentu.

Kto jest za - proszę o plusik :)

User Avatar
użytkownik
Marzena Gierut
86 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
1 pomysłów
1 komentarzy
39 100%
Marzena Gierut napisał/a o
Handel
Handel pomysłów: 339 | odpowiedzi: 3168

Handel

Anna MatuszakStanisław PachaczŁukasz WalterPaweł BłaszykMichał ZimekDamianNorbert LongawaMaciej Saja
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański

funkcja lojalnościowa

Zaktualizowano miesiąc temu

Funkcjonalność związana z programem lojalnościowym, dla mniejszych klientów w standardzie modułu handlowego . Ewidencja w systemie punktów za zakupy, zczytywanie punktów klienta z karty magnetycznej i nabijanie punktów na karte podczas obsługi kasowej.

User Avatar
klient
Przemysław Pluciński
2 653 pkt
4 pytań
248 odpowiedzi
9 pomysłów
38 komentarzy
183 98%
Przemysław Pluciński napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański

CRM- archiwizacja poczty

Zaktualizowano miesiąc temu

jest możliwość archiwizowania poczty do IBARD-a, 

w wyniku tej operacji  m.in. odchudzamy bazę konfiguracyjną,

ja poproszę o dodanie opcji archiwizowania na własny dysk i/lub własną chmurę.

User Avatar
partner
Paweł Nagórka
181 pkt
8 pytań
15 odpowiedzi
2 pomysłów
1 komentarzy
35 100%
Paweł Nagórka napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Handel
Handel pomysłów: 339 | odpowiedzi: 3168

Handel

Anna MatuszakStanisław PachaczŁukasz WalterPaweł BłaszykMichał ZimekDamianNorbert LongawaMaciej Saja

Rabaty czasowe oraz ilościowe

Zaktualizowano miesiąc temu

Propozycja rozbudowania rabatów o:

1. rabaty czasowe na towar/grupę towarową/kontrahenta
2. rabaty ilościowe na towar/grupę towarową/kontrahenta
3. Rabaty od wartości zamówienia
4. Rabaty/Progi cenowe w zależności od obrotu danego kontrahenta

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
79 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
18 pomysłów
11 komentarzy
85 91%
Włodzimierz Duval napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz

Notatki z rozmów z klientem w CRM - chronologicznie

Zaktualizowano miesiąc temu

Proszę powiększyć pole do wstawiania notatek z kontaktów z klientem.

Proszę o wstawienie  pola zawierającym datę notatki i kto ją wprowadził.

User Avatar
partner
Maciej Firsowicz
1 252 pkt
0 pytań
25 odpowiedzi
24 pomysłów
61 komentarzy
339 100%
Maciej Firsowicz napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Księgowość
Księgowość pomysłów: 463 | odpowiedzi: 4557

Księgowość

Piotr ZborowskiMarcin LiszewskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiMonika KalaMagdalena MarchewkaŻaneta BłażejewiczMaciej Janiszewski
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz

Schemat windykacji - obsługa dokumentów zapłaconych

Zaktualizowano miesiąc temu

Chciałbym móc dziękować klientom za opłacenie faktury. Oczywiście przy pomocy automatu windykacyjnego w Optimie. Proszę o dodanie takiej możliwości.

Dziękuję wszystkim użytkownikom programu i partnerom, dla których wdzięczność w życiu jest ważna za poparcie tego pomysłu poprzez plusowanie :)

User Avatar
partner
Maciej Firsowicz
1 252 pkt
0 pytań
25 odpowiedzi
24 pomysłów
61 komentarzy
339 100%
Maciej Firsowicz napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański

Konfigurowalne żółte karteczki widoczne w CRMie

Zaktualizowano miesiąc temu

Są firmy, których wybrani pracownicy korzystają jedynie z CRM - bez dostępu do rozliczeń czy dokumentów handlowych. Chciałbym jednak mieć możliwość skonfigurowania wyświetlania żółtych karteczek z informacją o wielkości sprzedaży czy przeterminowanych zaległościach. Ułatwiłoby to przepływ informacji i taki opiekun klienta podczas dopinania kolejnego kontraktu mógłby od razu procedować wyczyszczenie zaległości płatniczych albo być bardziej skorym do drobnego upustu widząc obrót z ostatnich miesięcy.

Proszę o zaplusowanie i realizację.

User Avatar
partner
Maciej Firsowicz
1 252 pkt
0 pytań
25 odpowiedzi
24 pomysłów
61 komentarzy
339 100%
Maciej Firsowicz napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański

Windykacja - lepsze makra z zestawieniami dokumentów

Zaktualizowano miesiąc temu

Obecne makra w mailach windykacyjnych są mało inteligentne i nie pozwalają skonstruować przyjaznych i czytelnych komunikatów mailowych. Proszę o następujące usprawnienia:

  • tabela ze wszystkimi przeterminowanymi fakturami powinna zawierać obowiązkowo podsumowanie - łączna przeterminowana kwota (generalnie wszelkie zestawienia wielu dokumentów powinny mieć podsumowanie)
  • tabela z dokumentami nie przeterminowanymi (teraz można łącznie nieprzeterminowane i przeterminowane tylko) - to wraz z powyższym pozwoli zrobić przyjazną i czytelną informację dla klientów:

Drogi kliencie... Twoje przeterminowane płatności to: (tabela przeterminoanych z podsumowaniem). Nadchodzące terminy płatności: (tabela nieprzeterminowanych z podsumowaniem).

Proszę o plusowanie i realizację.

User Avatar
partner
Artur Eger
64 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
4 pomysłów
2 komentarzy
24 100%
Artur Eger napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 296 | odpowiedzi: 2666

Comarch ERP XL

Jarosław ZielewskiMichał ZimekŁukasz JajorMaciej SajaJerzy StankiewiczMateusz RubachaKrzysztof MichalikPiotr Jesionek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański

CRM - Integracja z Exchange

Zaktualizowano miesiąc temu

Proponuje aby uruchomić możliwość konfiguracji kont Exchange w systemach CRM.

Wielu klientów biznesowych korzysta z serwerów poczty  typu Exchange, brak tej funkcjonalności powoduje poważne komplikacje.

Dla tych, którzy stwierdzą, że istnieje możliwość odpalenie usług IMAP na tradycyjnych portach w Exchange odpowiadam, że nie po to klient inwestuje czasami kilkaset tysięcy w Exchange aby odpalał IMAPA na zewnątrz. Nasi klienci chcą czuć się bezpiecznie, otoczenie biznesowe, zmieniające warunki i rosnąca wykładniczo cyberprzestępczość wymusza na nas jako integratorach, firmach wdrożeniowych aby taką możliwość - funkcjonalność uruchomić naszym klientom.   

User Avatar
partner
Paweł Duchcik
293 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
6 pomysłów
13 komentarzy
91 97%
Paweł Duchcik napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 76 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław Pachacz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17869

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański

Integracja terminarza Optima CRM z kalendarzem Google

Zaktualizowano miesiąc temu

Dzień dobry. Jakiś czas temu w wizjach rozwoju Comarch ERP Optima była wzmianka o synchronizacji terminarzy z kalendarzami Google. Sam to zresztą zgłaszałem w w październiku 2015.

Ostatnio pojawiło się w Comarch ERP XT. I chwała Comarchowi. Jednak ja oczekiwałbym na to samo w Optimie.

Jestem ciekawy zdania Społeczności.

Pozdrawiam

User Avatar
partner
Maja Kubiak
0 pkt
0 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
0 0%

Użytkownicy

Polecane