Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
partner
Maciej Firsowicz
1 226 pkt
0 pytań
23 odpowiedzi
24 pomysłów
59 komentarzy
319 100%
Maciej Firsowicz napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1311 | odpowiedzi: 17017

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekMaciej FirsowiczJarosław KukawskiAndrzej KrzymowskiMarzena Czerwińska-DobrowolskaMonika KalaPiotr ZborowskiStanisław Pachacz

Konfigurowalne żółte karteczki widoczne w CRMie

Zaktualizowano 2 d. temu

Są firmy, których wybrani pracownicy korzystają jedynie z CRM - bez dostępu do rozliczeń czy dokumentów handlowych. Chciałbym jednak mieć możliwość skonfigurowania wyświetlania żółtych karteczek z informacją o wielkości sprzedaży czy przeterminowanych zaległościach. Ułatwiłoby to przepływ informacji i taki opiekun klienta podczas dopinania kolejnego kontraktu mógłby od razu procedować wyczyszczenie zaległości płatniczych albo być bardziej skorym do drobnego upustu widząc obrót z ostatnich miesięcy.

Proszę o zaplusowanie i realizację.

User Avatar
partner
Maciej Firsowicz
1 226 pkt
0 pytań
23 odpowiedzi
24 pomysłów
59 komentarzy
319 100%
Maciej Firsowicz napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1311 | odpowiedzi: 17017

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekMaciej FirsowiczJarosław KukawskiAndrzej KrzymowskiMarzena Czerwińska-DobrowolskaMonika KalaPiotr ZborowskiStanisław Pachacz
Księgowość
Księgowość pomysłów: 453 | odpowiedzi: 4217

Księgowość

Magdalena Pawłowska-TakarekMarzena Czerwińska-DobrowolskaWojciech SałańskiPiotr ZborowskiMArcin ZimońPaweł BrzostowskiMarcin LiszewskiRafał Cebulski
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk

Schemat windykacji - obsługa dokumentów zapłaconych

Zaktualizowano 5 d. temu

Chciałbym móc dziękować klientom za opłacenie faktury. Oczywiście przy pomocy automatu windykacyjnego w Optimie. Proszę o dodanie takiej możliwości.

Dziękuję wszystkim użytkownikom programu i partnerom, dla których wdzięczność w życiu jest ważna za poparcie tego pomysłu poprzez plusowanie :)

User Avatar
partner
Maciej Firsowicz
1 226 pkt
0 pytań
23 odpowiedzi
24 pomysłów
59 komentarzy
319 100%
Maciej Firsowicz napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1311 | odpowiedzi: 17017

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekMaciej FirsowiczJarosław KukawskiAndrzej KrzymowskiMarzena Czerwińska-DobrowolskaMonika KalaPiotr ZborowskiStanisław Pachacz

Windykacja - lepsze makra z zestawieniami dokumentów

Zaktualizowano 7 d. temu

Obecne makra w mailach windykacyjnych są mało inteligentne i nie pozwalają skonstruować przyjaznych i czytelnych komunikatów mailowych. Proszę o następujące usprawnienia:

  • tabela ze wszystkimi przeterminowanymi fakturami powinna zawierać obowiązkowo podsumowanie - łączna przeterminowana kwota (generalnie wszelkie zestawienia wielu dokumentów powinny mieć podsumowanie)
  • tabela z dokumentami nie przeterminowanymi (teraz można łącznie nieprzeterminowane i przeterminowane tylko) - to wraz z powyższym pozwoli zrobić przyjazną i czytelną informację dla klientów:

Drogi kliencie... Twoje przeterminowane płatności to: (tabela przeterminoanych z podsumowaniem). Nadchodzące terminy płatności: (tabela nieprzeterminowanych z podsumowaniem).

Proszę o plusowanie i realizację.

User Avatar
klient
Zbigniew Czernecki
201 pkt
4 pytań
5 odpowiedzi
6 pomysłów
17 komentarzy
26 100%
Zbigniew Czernecki napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1311 | odpowiedzi: 17017

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekMaciej FirsowiczJarosław KukawskiAndrzej KrzymowskiMarzena Czerwińska-DobrowolskaMonika KalaPiotr ZborowskiStanisław Pachacz

Obieg dokumentów - operacje seryjne

Zaktualizowano 19 d. temu

Witam,

Brakuje nam w obiegu dokumentów możliwości seryjnego wykonywania operacji. Chodzi głównie o seryjne kończenie obiegu. W tej chwili aby zakończyć etap trzeba wejść w każdy dokument, zahaczyć "proces zakończony" i zapisać dwa okna (swoją drogą nie rozumiem też sensu pojawiania się dwóch okien). Powinna być możliwość zaznaczenia kilku dokumentów i seryjnego zakończenia etapów. Podobnie też powinno dać się przesłać kilka dokumentów do kolejnego etapu albo cofnąć do poprzedniego, bez konieczności przeklikiwania wszystkiego pojedynczo, bo czasami jest to strata czasu.

Pozdrawiam

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
79 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
18 pomysłów
11 komentarzy
85 91%
Włodzimierz Duval napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1311 | odpowiedzi: 17017

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekMaciej FirsowiczJarosław KukawskiAndrzej KrzymowskiMarzena Czerwińska-DobrowolskaMonika KalaPiotr ZborowskiStanisław Pachacz
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk

Notatki z rozmów z klientem w CRM - chronologicznie

Zaktualizowano 25 d. temu

Proszę powiększyć pole do wstawiania notatek z kontaktów z klientem.

Proszę o wstawienie  pola zawierającym datę notatki i kto ją wprowadził.

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
173 pkt
8 pytań
75 odpowiedzi
23 pomysłów
85 komentarzy
153 98%
Paweł Brzostowski napisał/a o
Ogólne
Ogólne pomysłów: 129 | odpowiedzi: 2519

Mikołaj GoleckiStanisław PachaczKatarzyna SzkopPaweł BrzostowskiPiotr SzokaWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr Zborowski
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1311 | odpowiedzi: 17017

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekMaciej FirsowiczJarosław KukawskiAndrzej KrzymowskiMarzena Czerwińska-DobrowolskaMonika KalaPiotr ZborowskiStanisław Pachacz

Przenoszenie etapów realizacji zadań CRM przy zamykaniu zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane

Dodano 27 d. temu

Dla ułatwienia pracy operatorom i poprawienia ergonomii programu, sugeruję wprowadzić opcję w konfiguracji programu dla modułu CRM poprzez dodanie parametru: Przenosić etapy realizacji przy zamykaniu zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane.Taka opcja ułatwi i oszczędzi czas operatorowi który zamyka główny wątek i wątki powiązane. Przykłada zastosowania: Zadanie główne ma przypisany np etap: "Realizacja" a zadania powiązane mają jakieś inne przypisane etapy w trakcie wykonywania i teraz kończymy zadanie główne, zmieniamy status w zadaniu głównym np na: "Zakończone" i odznaczmy Checkbox "Kontakt w realizacji", program pyta wtedy czy ma zamknąć zadania powiązane i wtedy po potwierdzeniu następuje zmiana etapu we wszystkich nie zamkniętych zadaniach na takie jak zostało ustawione w zadaniu głównym, jeśli jest zaznaczony proponowany parametr w konfiguracji. Dla ułatwienia można by pominąć parametr konfiguracyjny i zrobić dodatkowy Checkbox "Przenoś etap realizacji zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane w momencie zamykania kontaktu.

User Avatar
klient
Sylwester Pytkowski
2 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Sylwester Pytkowski zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 92 | odpowiedzi: 326

Sylwia Kubala-ŚliwkaPatrycja RasińskaPiotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiPaweł BrzostowskiKacper KonopkoMarek Słowik
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 717 | odpowiedzi: 2545

Comarch ERP XL

Marek KlimekPaweł CiupaDanuta WróbelMaciej LachowiczPrzemyslaw BukowskiGrzegorz ChłądzyńskiLucjan Prościewiczkorczowski.damian

Terminarz zadania synchronizacja z Outlook i Google

Zaktualizowano miesiąc temu

Witam,

Niedawno wydali Państwo dodatek do synchronizacji zadań między ERP XL-em a Kalendarzami Outlook i Google.

Dodatek ten synchronizuje zadania z Terminarza ERP XL-a ale już nie  CRM-a.

Czy i kiedy planują Państwo to zmienić?

Pozdrawiam Sylwester Pytkowski 

Użytkownicy

Polecane