Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Wojciech Feluś
45 pkt
6 pytań
2 odpowiedzi
2 pomysłów
2 komentarzy
26 96%
Wojciech Feluś napisał/a o
Logistyka
Logistyka pomysłów: 53 | odpowiedzi: 378

Norbert LongawaMaciej SajaDamianMateusz RubachaKazimierz Michał KaraszewskiStanisław PachaczAdam DziurdziaPrzemysław Melnyczuk
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 154 | odpowiedzi: 2594

Artur EgerTomasz TomkowiakKamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika Sibilska
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1289 | odpowiedzi: 16565

Optima

Paweł BrzostowskiPiotr ZborowskiWojciech SałańskiNorbert LongawaPiotr SzokaMarcin SzymoniakAgnieszka JabłońskaBogusław Kupczyk

Integracja z kurierami dla optimy w modelu usługowym (Nie SendIt)

Zaktualizowano miesiąc temu

Sugeruję stworzyć integracje z kurierami z możliwością wygenerowania listu przewozowego bezpośrednio z Optimy tak jak zrobił to SendIt. Interesuje mnie rozwiązanie dla Optimy w modelu usługowym! Sugeruję przewoźników
Kurier Fedex
Paczkomaty
Poczta Polska

Jeśli sklep internetowy ma być zautomatyzowany to według mnie taka funkcjonalność powinna być w standardzie.

User Avatar
klient
Krzysztof Jaszczak
0 pkt
2 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%

Jak w e sklepie  ustawić na szablonie agat aby na przeglądzie produktów wyświetlał całą nazwę najlepiej łamał ta nazwę   ( obecnie wyświetla tylko 30 znaków) 

User Avatar
klient
Jakub Prażmowski
314 pkt
11 pytań
23 odpowiedzi
4 pomysłów
2 komentarzy
25 100%
Jakub Prażmowski napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1289 | odpowiedzi: 16565

Optima

Paweł BrzostowskiPiotr ZborowskiWojciech SałańskiNorbert LongawaPiotr SzokaMarcin SzymoniakAgnieszka JabłońskaBogusław Kupczyk
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 154 | odpowiedzi: 2594

Artur EgerTomasz TomkowiakKamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika Sibilska

Dodawanie nowego kontrahenta na podstawie zamówienia z esklepu

Zaktualizowano 4 mie. temu

Proponuję aby rozwiązać problem z kartoteką konrtahenta dla klientów, którzy nie zdecydowali się na założenie kartoteki w e-sklepie a założyli zamówienie, które wpłynęło do systemu ERP.

Proponuję aby podobnie jak w przypadku zakupu z Allegro tworzyła się automatycznie kartoteka w ERP. Ułatwi to między innymi rozliczanie kontrahenta po wpłynięciu płatności.

Rozwiązaniem (mającym oczywiście swoje wady i zalety) jest dodanie przycisku na marginesie, który stworzy i zapisze dane w innej nowej kartotece. Wyeliminowałoby to problem zakładania kartotek automatycznie (bez powodu nie powinno zbierać się danych o osobach indywidualnych) 

Pytanie wcześniej zadane spotkało się z zainteresowaniem.

User Avatar
partner
Kamila Klamann
2 066 pkt
14 pytań
164 odpowiedzi
25 pomysłów
15 komentarzy
162 95%
Kamila Klamann odpowiedział/a na
8 mie. temu

Dzień dobry, da się, wystarczy w css'ie zmienić wartość właściwości content pseudoklasy before danej ikony.

Wygląd sklepu -> Wygl. sklepu (Liquid) -> Pliki szablonów -> main.css

np. dla promocji wystarczy zmienić znak %:

.ribbon.Promotion .icon::before {
content: '%';
...

listę symboli znajdzie Pan np. tutaj: http://getbootstrap.com/components/ wystarczy debuggerem podpatrzeć jaka wartość jest w content danego symbolu, będzie to zapis np. "\e080".

Tło to zabieg css'owy, w sieci można znaleźć konfiguratory do robienia kształtów wykorzystujący odpowiednio własności border.

User Avatar
klient
Jakub Prażmowski
314 pkt
11 pytań
23 odpowiedzi
4 pomysłów
2 komentarzy
25 100%
Jakub Prażmowski napisał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 154 | odpowiedzi: 2594

Artur EgerTomasz TomkowiakKamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika Sibilska
usługa Wszystko
usługa Wszystko pomysłów: 3 | odpowiedzi: 69

Maciej LudwigJakub Prażmowski

Wszystko.pl - rozwój

Zaktualizowano 9 mie. temu

Wszytko.pl ma być wartością dodaną dla firm które mają sklep internetowy. Według mnie nie jest to wartość istotna z punktu widzenia biznesowego. Po pierwsze wymaga dużego nakładu pracy (brak automatyzacji synchronizacji opisów) należy każdy opis skopiować pojedynczo ze sklepu do wszytko.pl.i dodatkowo jeszcze go aktualizować. 

Po drugie promowanie jest głównie poprzez wyskakujące okno wśród klientów (wyłączone przez mnie) jak zaczynają pracę. Jako pracodawca nie chcę aby pracownicy wyszukiwali cokolwiek w trakcie pracy. Wszystko.pl powinno pozycjonować produkty udostepnione w platformie po przez google tak aby potencjalni klienci z poziomu google wchodzili bezpośrednio na produkty wszystko.pl. Nie spotkałem się nigdy aby cokolwiek było promowane. 

Jeżeli przez 2 lata weszło słownie jedno zamówienie i jedno zapytanie to gdzie tutaj wartość dodana dla firmy?

Użytkownicy

Polecane