Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Jakub Prażmowski
320 pkt
11 pytań
23 odpowiedzi
4 pomysłów
2 komentarzy
31 100%
Jakub Prażmowski napisał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 167 | odpowiedzi: 2879

Sebastian OzdobaGrzegorz BylicaKamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna Matuszak
usługa Wszystko
usługa Wszystko pomysłów: 4 | odpowiedzi: 95

brakMaciej LudwigJakub Prażmowski

Wszystko.pl - rozwój

Zaktualizowano 2 d. temu

Wszytko.pl ma być wartością dodaną dla firm które mają sklep internetowy. Według mnie nie jest to wartość istotna z punktu widzenia biznesowego. Po pierwsze wymaga dużego nakładu pracy (brak automatyzacji synchronizacji opisów) należy każdy opis skopiować pojedynczo ze sklepu do wszytko.pl.i dodatkowo jeszcze go aktualizować. 

Po drugie promowanie jest głównie poprzez wyskakujące okno wśród klientów (wyłączone przez mnie) jak zaczynają pracę. Jako pracodawca nie chcę aby pracownicy wyszukiwali cokolwiek w trakcie pracy. Wszystko.pl powinno pozycjonować produkty udostepnione w platformie po przez google tak aby potencjalni klienci z poziomu google wchodzili bezpośrednio na produkty wszystko.pl. Nie spotkałem się nigdy aby cokolwiek było promowane. 

Jeżeli przez 2 lata weszło słownie jedno zamówienie i jedno zapytanie to gdzie tutaj wartość dodana dla firmy?

User Avatar
klient
Wojciech Feluś
49 pkt
7 pytań
3 odpowiedzi
2 pomysłów
2 komentarzy
30 96%
Wojciech Feluś napisał/a o
Logistyka
Logistyka pomysłów: 54 | odpowiedzi: 411

Kamil ZielińskiNorbert LongawaMaciej SajaDamianMateusz RubachaKazimierz Michał KaraszewskiStanisław PachaczAdam Dziurdzia
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 167 | odpowiedzi: 2879

Sebastian OzdobaGrzegorz BylicaKamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna Matuszak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 20959

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska

Integracja z kurierami dla optimy w modelu usługowym (Nie SendIt)

Zaktualizowano 2 mie. temu

Sugeruję stworzyć integracje z kurierami z możliwością wygenerowania listu przewozowego bezpośrednio z Optimy tak jak zrobił to SendIt. Interesuje mnie rozwiązanie dla Optimy w modelu usługowym! Sugeruję przewoźników
Kurier Fedex
Paczkomaty
Poczta Polska

Jeśli sklep internetowy ma być zautomatyzowany to według mnie taka funkcjonalność powinna być w standardzie.

User Avatar
klient
Krzysztof Jaszczak
0 pkt
2 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%

Jak w e sklepie  ustawić na szablonie agat aby na przeglądzie produktów wyświetlał całą nazwę najlepiej łamał ta nazwę   ( obecnie wyświetla tylko 30 znaków) 

User Avatar
klient
Marcin Burtan
9 pkt
37 pytań
26 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
6 100%
Marcin Burtan zapytał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 720 | odpowiedzi: 2879

Kamila KlamannBogumiła PigulJarosław WróblewskiMAKKrzysztof HoncekPiotr PiechockiRafał Rohdeitfagumstomil

Dodanie tekstu do nowej strony

Zaktualizowano 7 mie. temu

Witam,

Mam problem, a mianowicie utworzyłem analogicznie do innych stronę w której chciałem napisać informację na temat dostępności towaru. Strona jest aktywna, wyświetla się poprawnie natomiast nie wiem w którym miejscu mogę dodać tekst do takiej strony. Dla innych stron funkcjonalnych robiłem to w treści formalnej. Natomiast dla nowej strony która nie jest funkcyjna dodanie tekstu w treściach formalnych nic nie daje.

Pozdrawiam.

User Avatar
klient
Jakub Prażmowski
320 pkt
11 pytań
23 odpowiedzi
4 pomysłów
2 komentarzy
31 100%
Jakub Prażmowski napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 20959

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 167 | odpowiedzi: 2879

Sebastian OzdobaGrzegorz BylicaKamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna Matuszak

Dodawanie nowego kontrahenta na podstawie zamówienia z esklepu

Zaktualizowano rok temu

Proponuję aby rozwiązać problem z kartoteką konrtahenta dla klientów, którzy nie zdecydowali się na założenie kartoteki w e-sklepie a założyli zamówienie, które wpłynęło do systemu ERP.

Proponuję aby podobnie jak w przypadku zakupu z Allegro tworzyła się automatycznie kartoteka w ERP. Ułatwi to między innymi rozliczanie kontrahenta po wpłynięciu płatności.

Rozwiązaniem (mającym oczywiście swoje wady i zalety) jest dodanie przycisku na marginesie, który stworzy i zapisze dane w innej nowej kartotece. Wyeliminowałoby to problem zakładania kartotek automatycznie (bez powodu nie powinno zbierać się danych o osobach indywidualnych) 

Pytanie wcześniej zadane spotkało się z zainteresowaniem.

Użytkownicy

Polecane