Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
ANNA ALTMANN
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
ANNA ALTMANN zapytał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 160 | odpowiedzi: 1079

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Paulina JózefowskaLeszek BuczkowskiANNA ALTMANNvegaa71Monika KalaKamil LemieszekAgnieszka ĆwiklińskaPaweł Wołkowski
Licencjonowanie
Licencjonowanie pytań: 58 | odpowiedzi: 818

ANNA ALTMANNPrzemysław PlucińskiJan PietrzakDominik WajdaTomasz SmolarekAndrzej SiorekMaciej PietrasMichał Gregorczyk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5321 | odpowiedzi: 20959

Optima

Natalia KurczewskaBłażej KrotoskiANETA PABIJAŃCZYKŁukasz PływaczykMirosław StaszczykMagdalena LudkiewiczDamian BaranowskiMonika Kala

aktualizacja po gwarancji

Zaktualizowano 4 d. temu

Dzień Dobry, czy ktoś z Państwa mógłby mnie wesprzeć informacją, jak zaktualizować program z wersji z 2015 do bieżącej? Wykupiłam odnowienie licencji po długim czasie i po odnowieniu klucza, przy próbie zaktualizowania programu od wersji z 2015 roku do wersji aktualnej otrzymuję komunikat:
Jeśli data Twojej gwarancji na program upłynęła wcześniej niż 2019-10-28 to praca na zaktualizowanym programie będzie niemożliwa.
Proszę o informację w jaki sposób mogę przywrócić program do bieżącej wersji lub wskazanie gdzie mogę znaleźć takie informacje. Próba wyszukiwania w pomocy Comarch niestety zakończyła się niepowodzeniem.

User Avatar
klient
Jan Pietrzak
0 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Jan Pietrzak zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1612 | odpowiedzi: 6094

Błażej KrotoskiRobert JaniakMonika Kalamagda janiszekMagdalena GrygaRafał MastalerzLukasz MaslinskiMarcin Szymoniak
Licencjonowanie
Licencjonowanie pytań: 58 | odpowiedzi: 818

ANNA ALTMANNPrzemysław PlucińskiJan PietrzakDominik WajdaTomasz SmolarekAndrzej SiorekMaciej PietrasMichał Gregorczyk

Problem z kluczem HASP po aktulizacji

Zaktualizowano 2 mie. temu

Dzień dobry,

mam problem z kluczem HASP po aktualizacji Optimy do najnowszej wersji.

Zainstalowałem ją wraz z najnowszym Menedżerem Kluczy, tym razem jednak coś poszło nie tak.

W Menedżerze Kluczy nie posiadam natomiast obecnego dotąd klucza HASP. Miałem i tak duże problemy z konwersją baz, ale to jakoś udało mi się pokonać.

Niemniej jednak program działa teraz w wersji DEMO i kłódka jest czerwona.

Dodałem klucz HASP ręcznie w konfiguracji, ale dostaję komunikat:

"Niezgodność danych - sprawdź czy IP/PIN oraz numer klucza są poprawne".

Muszą być poprawne skoro mam to na certyfikacie oprogramowania oraz w mailu od partnera, który również podesłał mi to jako załącznik.

Nie da rady zrobić aktualizacji tego klucza ani z serwerów Comarch ani z pliku RUS.

Robiłem restarty serwera SQL, przeinstalowanie MK, także w trybie administratora, usuwałem zbędne DLL z folderów system32 oraz systemOSWOW64.

Czy ktoś ma możliwość podpowiedzieć, co należałoby zrobić w tej sytuacji?

User Avatar
klient
Jarosław Wojewoda
0 pkt
5 pytań
9 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%

Witam, jak co roku następuje chwila aktualizacji klucza HASP, zawsze było bez problemu aż do teraz.

Podczas aktualizacji występuje taki błąd.

Macie pomysł co jest nie tak ???

Na serwerze zainstalowana jest najnowsza wersja menadżera kluczy 2019.1.1.970

User Avatar
klient
Dominik Wajda
737 pkt
26 pytań
163 odpowiedzi
12 pomysłów
32 komentarzy
416 99%
Dominik Wajda zapytał/a o
Licencjonowanie
Licencjonowanie pytań: 58 | odpowiedzi: 818

ANNA ALTMANNPrzemysław PlucińskiJan PietrzakDominik WajdaTomasz SmolarekAndrzej SiorekMaciej PietrasMichał Gregorczyk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5321 | odpowiedzi: 20959

Optima

Natalia KurczewskaBłażej KrotoskiANETA PABIJAŃCZYKŁukasz PływaczykMirosław StaszczykMagdalena LudkiewiczDamian BaranowskiMonika Kala

Optima MyPoint okres próbny

Zaktualizowano 2 mie. temu

Witam,

Czy ktoś się orientuje jak uruchomić 6 miesięczny okres próbny MyPoint dla Optimy?

Zainstalowałem MyPoint z poziomu Optimy, uruchomił się i pojawił się ekrean z napisem: "Analiz wydajności firmy przez 6 miesięcy za darmo Przygotowaliśmy okres próbny dla nowych użytkowników. Możesz anulować go w dowolnej chwili!" i link, który kieruje do https://sklep.comarch.pl/produkty/dodatkowe-aplikacje/comarch-mypoint,2,19123 gdzie można kupić wersję startową na rok za 65 PLN i na kwartał za 9 PLN, a nie ma możliwości wyboru wersji na okres próbny.

Czy mam wybrać wersję płatną na rok i jakoś wskoczy ten okres próbny?

User Avatar
klient
Maciej Pietras
162 pkt
5 pytań
16 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
9 100%
Maciej Pietras zapytał/a o
Licencjonowanie
Licencjonowanie pytań: 58 | odpowiedzi: 818

ANNA ALTMANNPrzemysław PlucińskiJan PietrzakDominik WajdaTomasz SmolarekAndrzej SiorekMaciej PietrasMichał Gregorczyk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5321 | odpowiedzi: 20959

Optima

Natalia KurczewskaBłażej KrotoskiANETA PABIJAŃCZYKŁukasz PływaczykMirosław StaszczykMagdalena LudkiewiczDamian BaranowskiMonika Kala

Upgrade Premium

Zaktualizowano 3 mie. temu

Upgrade Premium czyli jak nie zapłacisz to nie dzwoń do nas :) Tanioszka. 

Upgrade Premium (nowość): Klient posiadający działalność gospodarczą będzie mógł zakupić Upgrade Premium dla swojej firmy, niezależnie od posiadanych modułów, stanowisk czy użytkowników na okres miesiąca (w kwocie 175 zł netto) lub roku (1750 zł netto). Biura Rachunkowe i Podmioty Powiązane będą mogły nabyć Upgrade Premium odpowiednio: 210 zł netto na miesiąc lub 2100 zł netto na rok.

Użytkownicy

Polecane