Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Marcin Kozera
51 pkt
10 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
Marcin Kozera zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 906 | odpowiedzi: 3089

Comarch ERP XL

Jarosław WróblewskiMarek HajnrychTomasz BiałekMarek Jędrykamagda janiszekMarcin KozeraWiesław ŚwiergałaMarcin Pętlak
Techniczne
Techniczne pytań: 1606 | odpowiedzi: 6074

Lukasz MaslinskiMarcin SzymoniakIzabela StefaniakTomasz SzkudlarekKrzysztof BednarekEwelina SzumeraPatrycja Wagnermagda janiszek
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 111 | odpowiedzi: 565

Marcin KozeraŁukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz Sagan

Comarch Mobile połaczenie do serwera licencji

Zaktualizowano 7 d. temu

Witam,

po zainstalowaniu na serwerze A i skonfigurowaniu Comarch Zarządzanie w logu "serverLog.csv" mam wpis jak na załączniku. W konfiguracji "C:\Program Files (x86)\Comarch Mobile\Serwer synchronizacji\configuration.properties" dla licenseServer mam wprowadzony adres serwera B na którym jest Menadżer Kluczy. Serwery się widzą. Co może być powodem braku połączenia z kluczem licencji?

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 696 pkt
132 pytań
2850 odpowiedzi
72 pomysłów
732 komentarzy
3556 96%
Łukasz Walter odpowiedział/a na
3 mie. temu

Sugeruję kontakt z Partnerem wdrażającym lub Asystą Comarch pod adresem optima@comarch.pl ponieważ nieprawidłowa próba naprawy tego stanu rzeczy może zakończyć się potrzebą skasowania bazy w urządzeniu przenośnym.

Wiele razy naprawialiśmy stany w tabletach naszych i nie naszych klientów i nie jest to temat nadający się do rozwiązania z pomocą forum dyskusyjnego

User Avatar
partner
Łukasz Kubiak
167 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
7 pomysłów
4 komentarzy
17 100%
Łukasz Kubiak napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 91 | odpowiedzi: 565

Jarosław DzidaMateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam Żydzik

Synchronizacja kalendarzy

Zaktualizowano 3 mie. temu

Wielu klientów wskazuje na problem wynikający z braku możliwości zsynchronizowania kalendarza w mobilnym sprzedawcy z outlookiem. Moim zdaniem wprowadzenie takiej funkcjonalności pozytywnie wpłynęło na jeszcze większe zainteresowanie aplikacją.

User Avatar
partner
Tomasz Heppel
152 pkt
2 pytań
3 odpowiedzi
8 pomysłów
4 komentarzy
19 100%
Tomasz Heppel zapytał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 111 | odpowiedzi: 565

Marcin KozeraŁukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz Sagan
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 906 | odpowiedzi: 3089

Comarch ERP XL

Jarosław WróblewskiMarek HajnrychTomasz BiałekMarek Jędrykamagda janiszekMarcin KozeraWiesław ŚwiergałaMarcin Pętlak

Korekta dokumentu WZ wystawionego w Mobilnej Sprzedaży

Zaktualizowano 3 mie. temu

Mam następujący problem: Jeden z mobilnych sprzedawców klienta wystawił WZ i wszystko jest dobrze, klient podpisał WZ w mobilu to przeszlo do XL, ale z zastrzeżeniem, że klient bedzie negocjował z szefem firmy na temat rabatu. No i ten rabat dostał. Korekty może wystawić tylko upoważniony pracownik w centrali firmy. Teraz pojawia się problem. Nie można wystawić korekty WZ , XL nie pozwala (dokument wystawiony w oddziale). Odpowiedź z asysty jest strasznie pokrętna i mało życiowa - abym wystawił korektę ręczną i do tego PW jeżeli coś klient zwrócił i nastęnie MM przesuwające towar na magazyn mobilny, aby uzgodnić stany magazynowe. Szef firmy nie chce o tym słyszeć bo chce wystawić WZK i do tego jedną fakturę spinaczową z tego WZ i WZK (tak może zrobić dla zwykłych WZ wystawionych w XL-u). Czy ktoś spotkał się już z takim problemem jak go rozwiązać bez konieczności ruszania zapisów na bazie (teoretycznie mógłbym od strony bazy zmienić centrum wystawiające dokument aby nie było to centrum oddziałowe i następnie wystawić korekte ale nie chodzi o to aby grzebać w bazie przecież). Spodziewam się, że takich sytuacji będzie więcej. W razie czego jest to sugestia do pilnego rozwiązania w nowej wersji Mobilnej Sprzedaży lub XL-u. Wystawienie korekty ręcznej nie wchodzi dodatkowo w grę, gdyż zysk z transakcji jest podstawą do wyliczenia prowizji sprzedawcy (a w przypadku korekty ręcznej dochodzą dodatkowe mechanizmy wiązania WZK z WZ). No i najważniejsze gdyby jednak zrobić tak jak radziła mi asysta (wystawić PW na zwracany towar) to powstaje nowa dostawa i tracę informacje o historii dostaw (co komu zostało sprzedane).

User Avatar
klient
Bogumił Białobłocki
1 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%

Mam pytanie odnośnie RODO na rozwiązaniu Comarch Mobile - Można sprawdzić zgodę wystawioną na Firmę ale nie można z poziomu Mobile sprawdzić zgód RODO na osoby w Firmie - mało tego system wyświetla dane osób - imię nazwisko, tel, adres e-mail ale czy wyświetla je zgodnie z prawem ... ? Tego nie wiemy. No i kiedy będzie można uzupełniać zgody RODO w rozwiązaniu Mobile - Comarch chyba od roku to obiecuje i nic się z tym nie dzieje ?

User Avatar
klient
Paweł Szpinda
184 pkt
16 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
9 100%
Paweł Szpinda zapytał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 111 | odpowiedzi: 565

Marcin KozeraŁukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz Sagan

Tablet do Comarch ERP Mobile

Zaktualizowano 5 mie. temu

Witam,

chcemy w firmie dla handlowca na spróbowanie wprowadzić Comarch ERP Mobile i tu moje pytanie jaki tablet polecacie, tak żeby płynnie i sprawnie wszystko chodziło?

Budżet: 1600-1700 zł brutto, oczywiście to jest przybliżony, jeżeli będzie konieczność, to droższe sprzęty też wchodzą w grę

Najlepiej Samsung lub Lenovo

10 cali, LTE i w miarę mocna bateria

Dziękuje za wszystkie sugestie.

Użytkownicy

Polecane