Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
Joanna Bałut napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile artykułów: 88

Joanna BałutKrzysztof SzeremetaPiotr KurowskiJoanna DymekPiotr BudzinowskiPaulina PacekKatarzyna TeleszPrzemysław Brzeziński
Nowa wersja
Nowa wersja artykułów: 43

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Joanna BałutGrzegorz MączkaTomasz RutkowskiUrszula KozłowskaMichał MarczakWitold PodgórskiPaweł PilacińskiJoanna Dymek

Planowane wersje Comarch Mobile na rok 2018

Dodano godzinę temu

Szanowni Państwo!

W roku 2018 wersje Comarch Mobile będą pojawiać się wg kalendarza:
2018.1 – 14.02.2018
2018.2 – 27.03.2018 
2018.5 – 29.06.2018

Zachęcamy do stałego śledzenia wątku, w którym również będą publikowane ewentualne korekty dat i wersji np. w związku ze zmianami w przepisach.

Joanna Bałut napisał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja artykułów: 43

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Joanna BałutGrzegorz MączkaTomasz RutkowskiUrszula KozłowskaMichał MarczakWitold PodgórskiPaweł PilacińskiJoanna Dymek
Comarch Mobile
Comarch Mobile artykułów: 88

Joanna BałutKrzysztof SzeremetaPiotr KurowskiJoanna DymekPiotr BudzinowskiPaulina PacekKatarzyna TeleszPrzemysław Brzeziński

Nowa wersja Comarch Mobile 2018.1 już dostępna

Dodano 2 godz. temu

Comarch Mobile 2018.1 – już dostępna!


Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu nowej wersji Comarch Mobile 2018.1. Największą zmianą w tej wersji jest rozwój obsługi promocji limitowanych, a także obsługa maksymalnej ilości pakietów. Dodano także szereg usprawnień w obsłudze wizyt handlowych takich jak planowanie wizyt bez określonych godzin oraz kopiowanie wizyt z jednego dnia.


Zachęcam do obejrzenia case study Klienta Temar >>

Comarch Mobile 2018.1 to przede wszystkim:

  • możliwość określenia czy zdefiniowany limit dla promocji limitowanych ma być kontrolowany osobno dla każdego kontrahenta czy obowiązywać łącznie dla wszystkich kontrahentów,
  • obsługa maksymalnej ilości pakietów, dzięki czemu z promocji pakietowej, dla której został zdefiniowany taki limit, będzie można skorzystać tylko tyle razy na ile pozwala maksymalny limit,
  • możliwość planowania wizyt bez określonych godzin, dzięki temu przedstawiciel handlowy będzie mógł zaplanować wizyty całodzienne,
  • dodanie opcji kopiowania wizyt z jednego dnia, co umożliwi lepsze zarządzanie kalendarzem pracowników i z pewnością rozszerzy dotychczasową możliwość kopiowania tygodniowego planu wizy,
  • definiowanie dodatkowych parametrów, jakie przedstawiciel handlowy powinien zweryfikować podczas wizyty u klienta w ramach elementu wizyty: raport obecności oraz raport konkurencji,
  • możliwość przypisywania osoby kontaktowej do dodatkowego adresu kontrahenta, dzięki czemu pracownik będzie wiedział z kim należy się kontaktować w określonej lokalizacji,
  • rozwinięcie karty kontrahenta o dodatkowe obszary jakie można definiować, tj. powiat, opis,
  • możliwość zapisu zdjęć na zewnętrznej pamięci.

Comarch Mobile 2018.1 współpracuje z:

  • Comarch ERP Altum 2018.0.1, 2017.5.1
  • Comarch ERP XL 2018.1, 2017.1.1
  • Comarch ERP Optima 2018.2.1

Szczegółowy opis nowych funkcjonalności znajdziecie w dokumencie o zmianach w wersji, do pobrania dla:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
27 499 pkt
85 pytań
1932 odpowiedzi
48 pomysłów
592 komentarzy
1940 96%
Łukasz Walter odpowiedział/a na
21 d. temu

Sugeruję kontakt z Partnerem wdrażającym lub Asystą Comarch pod adresem optima@comarch.pl ponieważ nieprawidłowa próba naprawy tego stanu rzeczy może zakończyć się potrzebą skasowania bazy w urządzeniu przenośnym.

Wiele razy naprawialiśmy stany w tabletach naszych i nie naszych klientów i nie jest to temat nadający się do rozwiązania z pomocą forum dyskusyjnego

User Avatar
klient
Sebastian Radlak
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Sebastian Radlak zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 2998 | odpowiedzi: 13244

Optima

Elżbieta TomanaKatarzyna Marciniecartur.hendzelKrzysztof KamińskiWojciech ParnowskiUrszula SkowronekMarian KiszczakMonika Kala
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 71 | odpowiedzi: 478

Sebastian RadlakRoman SmirnowDanuta DratwińskaAndrzej WasylukTadeusz KulwasBartłomiej KazibutWojciech FeluśTomasz Kojder

Przesunięcia MM Optima / Optima Mobile

Zaktualizowano 21 d. temu

Witam, proszę o pomoc z następującym problemem

Na początku pracy z programem oraz podczas konfigurowania użytkowników mobilnych, na infolinii zostałem poinformowany, że nie mogę zrobić MM z urządzenia mobilnego i że przesunięcie towaru muszę robić z centrali. Po wykonaniu MM w centrali (z magazynu mobilnego na magazyn centralny) towar został przesunięty tylko na stanowisku centralnym, a na mobilnym pozostał bez zmian. Po kolejnym kontakcie z infolinią, trafiłem na bardziej kompetentną osobę, dzięki której dowiedziałem się, że wystarczy ustawić odpowiedni parametr przy schematach numeracji, żeby MM robić bezpośrednio z urządzeń mobilnych. Po wykonaniu kolejnej MM - już z urządzenia mobilnego, stan magazynu mobilnego zgadza się ze stanem faktycznym. Niestety problem w tym, że w centrali, na podglądzie, jest mniej towaru o tą pierwszą MM. Próba usunięcia MM nie poskutkowała, bo wyskakuje komunikat że są stany zerowe ( komunikat w załączniku)
Jak wyprostować ten błąd?

User Avatar
użytkownik
Danuta Dratwińska
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Danuta Dratwińska zapytał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 71 | odpowiedzi: 478

Sebastian RadlakRoman SmirnowDanuta DratwińskaAndrzej WasylukTadeusz KulwasBartłomiej KazibutWojciech FeluśTomasz Kojder

Comarch Mobile - rodzaje wizyt

Zaktualizowano miesiąc temu

W filmie, który zawierał przykład Case Study firmy Lakma można było zobaczyć, że handlowiec który używa wersji mobilnej ma do wyboru różne rodzaje wizyt (oznaczone odmiennymi kolorami). Czy w aktualnie obowiązującej wersji można takie zdefiniować na potrzeby swojej branży? Czy można przekształcić ofertę sprzedaży w zamówienie? Bardzo proszę o odpowiedź oraz kontakt do osoby dobrze zorientowanej w zakresie Comarch Mobile

User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
2 807 pkt
7 pytań
159 odpowiedzi
46 pomysłów
74 komentarzy
376 98%
Stanisław Pachacz napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 80 | odpowiedzi: 478

Stanisław PachaczKAROL BARANEKAdam ŻydzikRafał RaczyńskiEmil OzimkiewiczBartłomiej SierońGrzegorz CerafinKrzysztof Żbikowski

Konfiguracja połączenia w Mobile Sprzedaż

Zaktualizowano miesiąc temu

Mam ogromną prośbę o poprawę działania pól na ekranie konfiguracyjnym połączenia dla Mobile Sprzedaż.

Klienci podczas wypełniania tego wprowadzają białe znaki lub entery, przez co nie mogą się podłączyć i jest masa nerwów.

Przecież pole z adresem IP lub nazwą serwera można walidować aby nie wchodziły spacje i entery, tak samo w nazwie bazy danych.

Dodatkowo można dodać przycisk że łączę się z usługą w ASP i system automatycznie powinien wpisać właściwy adres IP i port.

Użytkownicy

Polecane