Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Tomasz Kojder
166 pkt
5 pytań
10 odpowiedzi
2 pomysłów
6 komentarzy
18 94%

Witam,

Czy jest możliwość wymuszenia na operatorze, aby podczas realizacji wizyty handlowej wykonał zdjęcie jeśli spełniony jest jakiś warunek? Posiadam atrybut na kontrahencie mówiący czy kontrahent posiada regał - jeśli taki atrybut jest, to podczas wizyty handlowiec powinien wykonać obowiązkowe zdjęcie regału. W przypadku gdy atrybutu nie ma, element wizyty powinien być pomijany.

Nie wiem czy da się to jakoś zrealizować. Posiadacie jakieś doświadczenia w podobnych tematach?

User Avatar
partner
Mateusz Rubacha
154 pkt
7 pytań
22 odpowiedzi
2 pomysłów
5 komentarzy
52 69%
Mateusz Rubacha napisał/a o
Logistyka
Logistyka pomysłów: 50 | odpowiedzi: 348

Mateusz RubachaKazimierz Michał KaraszewskiStanisław PachaczAdam DziurdziaPrzemysław MelnyczukWojciech FeluśPaweł PuchlikRafał Galewski
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 90 | odpowiedzi: 516

Mateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam ŻydzikRafał Raczyński
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 291 | odpowiedzi: 2413

Comarch ERP XL

Mateusz RubachaKrzysztof MichalikPiotr JesionekKazimierz Michał KaraszewskiPaweł PuchlikZbigniew GłuchowiczMaciej WłodarczykDawid Szurlej

Integracja kas fiskalnych z ERP XL + Comarch Mobile

Zaktualizowano 23 d. temu

W obecnej chwile nie ma możliwości współpracy kas fiskalnych ani z XL ani z MS.
W Optimie jest możliwy import paragonów z kasy fiskalnej. Wiadomo, że są "poważniejsze" tematy do zrealizowania, ale pomysł warty realizacji. Handlowcy pracujący na MS mieliby większe pole manewru jeśli chodzi o sprzedaż. 

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 018 pkt
98 pytań
2270 odpowiedzi
56 pomysłów
659 komentarzy
2397 96%
Łukasz Walter zapytał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 88 | odpowiedzi: 516

Artur DąbrowskiKrzysztof MichalikŁukasz WalterJustyna GawlińskaTomasz KojderŁUKASZ BIELAKIreneusz PtakPrzemysław Wojtkowiak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3716 | odpowiedzi: 15631

Optima

mchachowskiDamian JanuśMarcin WaliłkoJanina Wilkos-GadWiesław FurtakŁukasz WalterPiotr MotykaKATRZYNA DANIEC-AMBROŻY

Comarch Mobile sprzedaż z ceną 0.00

Zaktualizowano miesiąc temu

Cześć, może koledzy lub koleżanki coś mi pomogą.

Potrzebuję u jednego z klientów móc wystawić dokument WZ z ceną 0.00 aktualnie gdy podejmuję taką próbę mam komunikat 

Czy komuś z Was udało się zdjąć to zabezpieczenie ? 

User Avatar
klient
Justyna Gawlińska
21 pkt
5 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%

dzień dobry!

na magazynie mobilnym  w Comarch mobilny sprzedaż jest na towarze stan: do sprzedaży i marketingowy.

w marketingowym   mam widoczne materiały marketingowe dla klienta tylko ilość bez wartości księgowej i super.

Jak mam wydać ten materiał klientowi, żeby ilość zeszła ze stany i jak mam zwrócić do centrali?

Nie widzę możliwości wystawienia WM w mobilnym :(

Czy coś trzeba ustawić od strony administratora?

User Avatar
klient
ŁUKASZ BIELAK
5 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
2 pomysłów
0 komentarzy
5 100%

Czy jest możliwość tworzenia kopii dokumentów księgowych wystawionych w Comarch Mobile w takiej postaci w jakiej zostały wystawione w aplikacji, w innym miejscu niż tylko na urządzeniu mobilnym?

User Avatar
klient
ŁUKASZ BIELAK
5 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
2 pomysłów
0 komentarzy
5 100%
ŁUKASZ BIELAK napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 90 | odpowiedzi: 516

Mateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam ŻydzikRafał Raczyński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1227 | odpowiedzi: 15631

Optima

Piotr ZborowskiMarcin LiszewskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiPaweł BrzostowskiJakub PrażmowskiEstelligence EstelligencePiotr Bartosiak

Tworzenie wielu grup kontrahentów dla wielu operatorów.

Zaktualizowano miesiąc temu

Z uwagi na to że teren obsługiwany przez naszą firmę dotyczy całej Polski, nie ma konieczności aby każdy z operatorów miał dostęp do całej bazy klientów. Przede wszystkim chodzi o bezpieczeństwo informacji. W obecnej chwili jest możliwość utworzenia grup kontrahentów odpowiednio dla danych operatorów lub jednej grupy kontrahentów dla wszystkich, jednak nie ma możliwości aby dana grupa była przypisana wielu operatorom, w taki sposób że jeden operator ma dostępną grupę A, drugi grupę B, a trzeci grupy A i B. Przykładowo na ten moment jeżeli do Krakowa jedzie z dostawami dwóch operatorów, musielibyśmy za każdym razem tworzyć dla każdego operatora osobno, grupę kontrahentów dostępnych do obsłużenia/wystawienia dowodu dostawy, co praktycznie nie jest możliwe przy dużej ilości dostaw w ciągu dnia.
Dlatego najlepszym rozwiązaniem byłoby tworzenie grup kontrahentów dla wielu operatorów jak w przykładzie podanym powyżej.

User Avatar
klient
ŁUKASZ BIELAK
5 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
2 pomysłów
0 komentarzy
5 100%
ŁUKASZ BIELAK napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 90 | odpowiedzi: 516

Mateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam ŻydzikRafał Raczyński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1227 | odpowiedzi: 15631

Optima

Piotr ZborowskiMarcin LiszewskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiPaweł BrzostowskiJakub PrażmowskiEstelligence EstelligencePiotr Bartosiak

PEŁNA komunikacja w zakresie karty kontrahenta pomiędzy Comarch Mobile a ERP Optima.

Zaktualizowano miesiąc temu

Comarch Mobile pobiera dane o kontrahencie z ERP Optima, jednak ERP Optima nie pobiera wielu adresów kontrahenta, które są obsługiwane w Comarch Mobile. Comarch Mobile ma możliwość ustawienia odpowiedniego adresu, ale musi on być uzupełniany z poziomu aplikacji na urządzeniu mobilnym, co nie ma odzwierciedlenia w bazie głównej czyli w Optimie, ponieważ w tym zakresie synchronizacja nie pobiera dodatkowych adresów. Prowadzi to do tego, że dane o kontrahencie wprowadzone z poziomu Comarch Mobile nie są zgodne z danymi w bazie głównej, w ERP Optima.

User Avatar
klient
Ireneusz Ptak
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%

Brakuje mi w sprzedaży mobilnej rozwiązania aby mógł handlowiec mobilny nie posiadający towaru lub posiadający tylko kilka rzeczy wypisać fakturę u klienta na towar który po synchronizacji i zatwierdzeniu na głównej optimie będe mógł wydrukować i razem z towarem wysłać do klienka. konsultant wspomniał że na optimie xl jest taka obcja. Czy na Optimie erp też jest taka możliwość lub możne jest inne rozwiązanie mojego problemu.

User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 004 pkt
9 pytań
222 odpowiedzi
57 pomysłów
97 komentarzy
527 98%
Stanisław Pachacz napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 90 | odpowiedzi: 516

Mateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam ŻydzikRafał Raczyński
Społeczność
Społeczność pomysłów: 47 | odpowiedzi: 812

Społeczność Comarch ERP

Stanisław PachaczRafał CebulskiDawid BłędowskiWojciech SałańskiJarosław WróblewskiTadeusz PacutŁukasz WalterKazimierz Michał Karaszewski

Społeczność i mobile - powiadomienia

Zaktualizowano 2 mie. temu

Korzystam z aplikacji mobilnej i odczytane posty nie synchronizują się z wersją webową.

Np. na mobile nie mam już żadnych powiadomień oznaczonych, a na www

Chyba że tylko ja tak mam :(

Joanna Bałut napisał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja artykułów: 60

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Jacek KrzaczekUrszula KozłowskaMichał MarczakWitold PodgórskiJoanna BałutElżbieta LulekKatarzyna BibrzyckaGrzegorz Mączka
Comarch Mobile
Comarch Mobile artykułów: 93

Joanna BałutKrzysztof SzeremetaPiotr KurowskiJoanna DymekPiotr BudzinowskiPaulina PacekKatarzyna TeleszPrzemysław Brzeziński

Nowa wersja Comarch Mobile 2018.5 już dostępna

Zaktualizowano 2 mie. temu

Comarch Mobile 2018.5 – już dostępna!


Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu nowej wersji Comarch Mobile 2018.5. Największą nowością w tej wersji jest obsługa wizyt handlowych we współpracy z systemem Comarch ERP Altum.


Comarch Mobile 2018.5 to przede wszystkim:

  • Tworzenie wzorców wizyt handlowych oraz realizacja wizyt w Comarch Mobile Zarządzanie we współpracy z Comarch ERP Altum
  • Obsługa zamienników
  • Rejestrowanie oraz wycofywanie zgód na kartach kontrahentów w ramach dostosowania do RODO


Comarch Mobile 2018.5 współpracuje z:

  • Comarch ERP Altum 2018.1.1, 2018.0.1
  • Comarch ERP XL 2018.2.0, 2017.2.0
  • Comarch ERP Optima 2018.6.1


Szczegółowy opis nowych funkcjonalności znajdziecie w dokumencie o zmianach w wersji, do pobrania dla:

Klientów >>
Partnerów >>

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 018 pkt
98 pytań
2270 odpowiedzi
56 pomysłów
659 komentarzy
2397 96%
Łukasz Walter napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 90 | odpowiedzi: 516

Mateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam ŻydzikRafał Raczyński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1227 | odpowiedzi: 15631

Optima

Piotr ZborowskiMarcin LiszewskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiPaweł BrzostowskiJakub PrażmowskiEstelligence EstelligencePiotr Bartosiak

Email sprzedawcy na wydrukach mobilnych w Optimie

Dodano 2 mie. temu

Musiałem napisać jeszcze raz bo skasowałem poprzedniego posta.

A więc tak, klient zgłosił mi, że nie ma na wydruku faktury z mobilnego sprzedawcy adresu email jego firmy. Zacząłem grzebać i grzebać, myśląc "przecież to niemożliwe". Okazało się, że ktoś w procedurze na bazie Optimy przeoczył pole wysyłające email firmowy do konfiguracji mobilnych.

Jeżeli więc masz wersję Optimy 2018.6 i chcesz mieć na wydrukach swoich przedstawicieli adres email firmowy to ściągnij ten plik i uruchom na swojej bazie. 

https://www.ibard.com/d/1a5d565ed7ec895696d4b963cc86f31ab135835b

Liczę, że programiści poprawią to niedopatrzenie w kolejnej wersji.

Użytkownicy

Polecane