Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Piotr Nabiałek
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Piotr Nabiałek zapytał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 38 | odpowiedzi: 211

Pulpit-Kontrahenta

Piotr NabiałekTomasz ŁobodzińskiKrzysztof TrzaskaPaweł AntczakGrzegorz DobrzenieckiBartosz TłuszczŁukasz LechMariusz Kocielnik

B2B 2019.2 - Aktualności

Dodano 2 mie. temu

Dzień dobry,

nawiązując do ulotki:

"2.3 Profil Klienta – aktualności
W profilu Klienta pojawiała się sekcja Aktualności, w której użytkownik może przejrzeć
aktualne komunikaty udostępniane przez operatora systemu Comarch ERP.
Funkcjonalność jest zależna od systemu Comarch ERP. Funkcje: edycja wiadomości i
dodawanie jest związane z posiadanym systemem Comarch ERP i tam jest możliwość edycji
tej listy."

O jakich dokładnie systemach Comarch ERP pisze autor?

W jakim miejscu w tym systemie ERP można znaleźć odpowiedni obiekt do tworzenia komunikatów?

Mnie interesuje ERPXL 2019.0.1

Sebastian Ozdoba napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B artykułów: 25

Pulpit-Kontrahenta

Sebastian OzdobaKrzysztof SzeremetaTomasz GutkowskiPiotr BudzinowskiJoanna BałutTomasz Bernacki

Nowa wersja Comarch B2B 2019.2 już dostępna!

Zaktualizowano 2 mie. temu

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch B2B 2019.2. Obfituje ona w szereg nowych funkcji oraz zmian optymalizacyjnych zapoczątkowanych w bieżącym roku. Na szczególną uwagę zasługują następujące funkcje: lista promocji z Comarch ERP XL, lista dokumentów do pobrania, lista aktualności, a także dalsze wdrażanie procesów optymalizujących działanie aplikacji Comarch B2B.



SPOŚRÓD NOWOŚCI I ZMIAN W WERSJI 2019.2 NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ ZASŁUGUJĄ:

  • Dodaliśmy w profilu klienta listę promocji. Wyświetla ona zdefiniowane promocje typu: KNU, PRM, GLO, PLT, TWU, CENNIK, KNT z systemu Comarch ERP XL.
  • Wprowadziliśmy parametryzację wyszukiwarki dla list dokumentów w profilu klienta.
  • Przygotowaliśmy optymalizację szczegółów produktu, w tym m.in.:
    • asynchroniczne ładowanie cen produktów,
    • asynchroniczne ładowanie stanów magazynowych,
    • asynchroniczne ładowanie zamienników.
  • Dodaliśmy w profilu klienta listę plików do pobrania. Wyświetla ona zdefiniowane pliki np. pdf, xls, doc, które klient może pobrać.
  • Wprowadziliśmy wyświetlanie na liście produktów oraz na szczegółach produktu cen przed i po rabacie.
  • Wprowadziliśmy w profilu klienta funkcję aktualności, która umożliwia redagowanie treści i wprowadzanie komunikatów na platformie. Lista aktualności będzie możliwa do edycji
    w odpowiednim systemie Comarch ERP.
  • Dodaliśmy wyświetlanie zdjęcia opiekuna, jeśli jest ono zdefiniowane w systemie Comarch ERP.
  • Wprowadziliśmy zmiany interfejsowe w profilu klienta – puste listy zawierają odpowiednie przyciski „call to action”.
  • Przygotowaliśmy aplikację do pracy z użyciem Angular 7.2.7.

Nowa wersja Comarch B2B współpracuje z Comarch ERP XL 2019, Comarch ERP XL 2019.1 oraz Comarch ERP Altum 2019. Udostępnimy ją także dla wersji Comarch ERP XL 2018.2.
Nowa wersja aplikacji Comarch B2B współpracująca z Comarch ERP XL jest dostępna pod adresem: https://demob2b-xl.comarch.pl/ 
Nowa wersja aplikacji Comarch B2B współpracująca z Comarch ERP Altum jest dostępna pod adresem: https://demob2b-altum.comarch.pl/

Zachęcamy do zapoznania się z ulotką prezentującą pełną listę nowości i ulepszeń wprowadzonych w Comarch B2B 2019.2.



z poważaniem,
Zespół Comarch e-Commerce

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 407 pkt
2 pytań
395 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
313 94%
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a na
2 mie. temu

Dzień dobry

Co tydzień publikujemy kolejne wersje beta dla kreatora. Tutaj jest post:

https://spolecznosc.comarch.pl/index.php/article/blog-53031/Comarch-e-Sklep-Kreator-wygladu-BETA
Obecnie skupiamy się na stabilizacji rozwiązania, docelowo wszystkie szablony będą powstawać z użyciem kreatora i damy w nim możliwość wielowariantowości dla poszczególnych obiektów

User Avatar
klient
Tomasz Łobodziński
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Tomasz Łobodziński zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 815 | odpowiedzi: 2784

Comarch ERP XL

Michał Zimekmagda janiszekMaciej LachowiczHubert TrzewikTymoteusz WojnarowskiPiotr KujawiakRafał KrużołekJustyna KH
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 38 | odpowiedzi: 211

Pulpit-Kontrahenta

Piotr NabiałekTomasz ŁobodzińskiKrzysztof TrzaskaPaweł AntczakGrzegorz DobrzenieckiBartosz TłuszczŁukasz LechMariusz Kocielnik

E-mail B2B brak kodów towarów

Zaktualizowano 4 mie. temu

Witam,

W szablonie powiadamiającym o złożeniu zamówienia w aplikacji B2B brakuje numerów kodowych towarów.

Czy jest jakaś zmienna (makro) która zwraca kod towaru ? @name@ to nazwa, a kod towaru ?

Wiem jak modyfikować szablony, potrzebuję tylko zmiennej która zwraca kod.

z góry dziękuję za pomoc

pozdrawiam

Tomasz

User Avatar
klient
Krzysztof Trzaska
2 pkt
3 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
Krzysztof Trzaska odpowiedział/a na
5 mie. temu

Odpowiedź dla Pana Sebastiana Ozdoby

Nie wiem dlaczego nie mogę skomentować Pana odpowiedzi i muszę odpowiedź pisać jako komentarz do własnej (tak działa Wasz blog)

W sprawie numerów zgłoszeń proszę się skontaktować z firmą która nas obsługuje i wdrażała system (wiem że zna Pan tę firmę i kontaktuje się Pan z nimi). B2B wiesza się praktycznie codziennie i tak to działa zasadniczo od 2017 roku.

Odnośnie Pana komentarzy:

Ad. 1 - W planach... Czy planujecie w ogóle rozwijanie B2B? Bo od 2017 roku niewiele się tam zmieniło (a z mojego punktu widzenia i funkcjonalności których oczekuję praktycznie nic).

Ad. 2 Proszę więc o przekazanie tych informacji firmie która nas obsługuje, oni twierdzą że się nie da.

Ad. 3 Jak w punkcie 2

Ad. 4 Jak w punkcie 2

Ad. 5 Tutaj dziękuję za informację.

Ad. 6 Proszę zapytać się  firmy która nas obsługuje, zgłosiłem to w 2017 roku

Ad. 7-8 Te funkcjonalności praktycznie warunkują używanie filtrów, bez tego mogłoby ich nie być ponieważ (jak chyba Panu wykazałem) są zupełnie bezużyteczne, nie działają, często prowadzą do wyniku 0. Wprowadziliście rozwiązanie z którego nie da się korzystać jeśli nie ma funkcjonalności z punktów 7 i 8. Planach kiedy?

Firma która wdrażała nam oprogramowanie ustaliła z nami filtrowanie po atrybutach. Od 2017 roku wprowadzamy dla każdego nowodefiniowanego materiały atrybuty które nigdy nie zostały użyte (ponad 350 kolumn, ogółem ponad 13000 artykułów - mnóstwo niepotrzebnej pracy) i w dalszym ciągu skorzystać z nich nie można a odpowiedź od Pana na dzisiaj - mamy to w planach.

Bardzo proszę o skontaktowanie się z firmą która nas obsługuje i wyjaśnienie tego o czym piszę.

User Avatar
klient
Krzysztof Trzaska
2 pkt
3 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
Krzysztof Trzaska odpowiedział/a na
5 mie. temu

Panie Sebastianie, problem z działaniem B2B zgłaszałem już wielokrotnie – odpowiedź „nie wiemy dlaczego u Was tak to działa”.
Filtrowanie, które jest w tej chwili nie działałoby poprawie nawet sklepie owowcowo-warzywnym (a rozmawiamy o oprogramowaniu klasy ERP). Sprzedając tylko owoce i warzywa filrty te już tutaj nie działałyby. „Niepożądane” byłoby przecież szukanie ziemniaków w dziale owocowym – a takie rozwiązanie proponujecie w tej chwili. Tak przyjęte rozwiązanie często prowadzi do wyniku 0 i frustracji klientów.
Odnośnie B2B, żeby można było z tego rozwiązania korzystać minimum jakie potrzebne jest nam w tej chwili:
1. Możliwość ograniczenia wartości wyświetlanych filtrów w zależności od parametru (lub ich kombinacji – zawiera, lub, też itp. itd. zwykłe warunki logiczne) ilość na magazynie, ilość dostępna, stan minimalny lub jego brak, ilość na ZZ.
2. Na liście towarów dla poszczególnych materiałów wyświetlanie ilości z ZZ wraz z datą realizacji zaciągniętą z ZZ.
3. Możliwość wyboru miejsca wyświetlania filtrów. Np. na górze (w tej chwili jest to lewy dół – przy długiej liście grup towarów filtry są na n-tym ekranie a mają ułatwiać dotarcie do szukanego materiału, teraz jest to utrudnione).
4. Możliwość wybory sposobu prezentacji filtrów - widoczne pola wyboru w sekcjach itp. (rozwijana lista z checkboxami nie jest najlepszym rozwiązaniem dla nas, np. jedna z list naszych atrybutów ma ponad 80 wartości – ciężko je wybierać posługując się wstążką).
5. Składanie zamówień bez konieczności zatwierdzania wprowadzonej wiadomości dla sprzedawcy (raz zatwierdzamy wiadomość a potem składamy zamówienie – niepotrzebna komplikacja).
6. Poprawienie dodawania zdjęć (nadal system sam obraca zdjęcia – zgłaszałem to już poprzednio i nadal nikt tego nie poprawił).
7. Konstrukcja filtrów od ogółu do szczegółu (to chyba wiadomo, wybranie jednego kryterium automatycznie zawęża kolejne)
8. Przypisanie filtrów do konkretnej grupy artykułów.
Mam jeszcze sporo innych uwag i pomysłów ale te które podałem na szybko pozwoliłyby nam jako tako funkcjonować. Mam też prośbę aby Comarch tworzył i rozwijał B2B na drodze konsultacji z klientami tudzież korzystając z istniejących rozwiązań. Fajnie by było jeśli klienci testowaliby takie rozwiązania.
Informuje mnie Pan że w 2019 wprowadzicie coś co od lat funkcjonuje powszechnie w rozwiązaniach konkurencji? Decydując się na Wasze rozwiązanie myślałem że inwestuję w innowacje? Okazuje się że rozwiązanie w Waszym B2B, w 2019 będzie mieć funkcjonalności które inni mieli 10 lat wcześniej. B2B z założenia to coś więcej niż sklep internetowy a nie ma nawet części jego funkcjonalności. Wasi informatycy przecież też robią zakupy w internecie więc nie wiem dlaczego wprowadzają rozwiązania nieprzyjazne klientowi, czy sami chcieliby korzystać z tego typu wyszukiwania?

Użytkownicy

Polecane