Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Tomasz Łobodziński
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Tomasz Łobodziński zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 763 | odpowiedzi: 2666

Comarch ERP XL

Sylwia SzelągWojciech MaciejowskiMaciej LachowiczMariusz ŻabickiJarosław WróblewskiMarek JachArtur RolaRafał Raczyński
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 37 | odpowiedzi: 205

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz ŁobodzińskiKrzysztof TrzaskaPaweł AntczakGrzegorz DobrzenieckiBartosz TłuszczŁukasz LechMariusz KocielnikDaniel Niemiec

E-mail B2B brak kodów towarów

Zaktualizowano 20 d. temu

Witam,

W szablonie powiadamiającym o złożeniu zamówienia w aplikacji B2B brakuje numerów kodowych towarów.

Czy jest jakaś zmienna (makro) która zwraca kod towaru ? @name@ to nazwa, a kod towaru ?

Wiem jak modyfikować szablony, potrzebuję tylko zmiennej która zwraca kod.

z góry dziękuję za pomoc

pozdrawiam

Tomasz

User Avatar
użytkownik
Krzysztof Trzaska
2 pkt
3 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
Krzysztof Trzaska odpowiedział/a na
miesiąc temu

Odpowiedź dla Pana Sebastiana Ozdoby

Nie wiem dlaczego nie mogę skomentować Pana odpowiedzi i muszę odpowiedź pisać jako komentarz do własnej (tak działa Wasz blog)

W sprawie numerów zgłoszeń proszę się skontaktować z firmą która nas obsługuje i wdrażała system (wiem że zna Pan tę firmę i kontaktuje się Pan z nimi). B2B wiesza się praktycznie codziennie i tak to działa zasadniczo od 2017 roku.

Odnośnie Pana komentarzy:

Ad. 1 - W planach... Czy planujecie w ogóle rozwijanie B2B? Bo od 2017 roku niewiele się tam zmieniło (a z mojego punktu widzenia i funkcjonalności których oczekuję praktycznie nic).

Ad. 2 Proszę więc o przekazanie tych informacji firmie która nas obsługuje, oni twierdzą że się nie da.

Ad. 3 Jak w punkcie 2

Ad. 4 Jak w punkcie 2

Ad. 5 Tutaj dziękuję za informację.

Ad. 6 Proszę zapytać się  firmy która nas obsługuje, zgłosiłem to w 2017 roku

Ad. 7-8 Te funkcjonalności praktycznie warunkują używanie filtrów, bez tego mogłoby ich nie być ponieważ (jak chyba Panu wykazałem) są zupełnie bezużyteczne, nie działają, często prowadzą do wyniku 0. Wprowadziliście rozwiązanie z którego nie da się korzystać jeśli nie ma funkcjonalności z punktów 7 i 8. Planach kiedy?

Firma która wdrażała nam oprogramowanie ustaliła z nami filtrowanie po atrybutach. Od 2017 roku wprowadzamy dla każdego nowodefiniowanego materiały atrybuty które nigdy nie zostały użyte (ponad 350 kolumn, ogółem ponad 13000 artykułów - mnóstwo niepotrzebnej pracy) i w dalszym ciągu skorzystać z nich nie można a odpowiedź od Pana na dzisiaj - mamy to w planach.

Bardzo proszę o skontaktowanie się z firmą która nas obsługuje i wyjaśnienie tego o czym piszę.

User Avatar
użytkownik
Krzysztof Trzaska
2 pkt
3 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
Krzysztof Trzaska odpowiedział/a na
miesiąc temu

Panie Sebastianie, problem z działaniem B2B zgłaszałem już wielokrotnie – odpowiedź „nie wiemy dlaczego u Was tak to działa”.
Filtrowanie, które jest w tej chwili nie działałoby poprawie nawet sklepie owowcowo-warzywnym (a rozmawiamy o oprogramowaniu klasy ERP). Sprzedając tylko owoce i warzywa filrty te już tutaj nie działałyby. „Niepożądane” byłoby przecież szukanie ziemniaków w dziale owocowym – a takie rozwiązanie proponujecie w tej chwili. Tak przyjęte rozwiązanie często prowadzi do wyniku 0 i frustracji klientów.
Odnośnie B2B, żeby można było z tego rozwiązania korzystać minimum jakie potrzebne jest nam w tej chwili:
1. Możliwość ograniczenia wartości wyświetlanych filtrów w zależności od parametru (lub ich kombinacji – zawiera, lub, też itp. itd. zwykłe warunki logiczne) ilość na magazynie, ilość dostępna, stan minimalny lub jego brak, ilość na ZZ.
2. Na liście towarów dla poszczególnych materiałów wyświetlanie ilości z ZZ wraz z datą realizacji zaciągniętą z ZZ.
3. Możliwość wyboru miejsca wyświetlania filtrów. Np. na górze (w tej chwili jest to lewy dół – przy długiej liście grup towarów filtry są na n-tym ekranie a mają ułatwiać dotarcie do szukanego materiału, teraz jest to utrudnione).
4. Możliwość wybory sposobu prezentacji filtrów - widoczne pola wyboru w sekcjach itp. (rozwijana lista z checkboxami nie jest najlepszym rozwiązaniem dla nas, np. jedna z list naszych atrybutów ma ponad 80 wartości – ciężko je wybierać posługując się wstążką).
5. Składanie zamówień bez konieczności zatwierdzania wprowadzonej wiadomości dla sprzedawcy (raz zatwierdzamy wiadomość a potem składamy zamówienie – niepotrzebna komplikacja).
6. Poprawienie dodawania zdjęć (nadal system sam obraca zdjęcia – zgłaszałem to już poprzednio i nadal nikt tego nie poprawił).
7. Konstrukcja filtrów od ogółu do szczegółu (to chyba wiadomo, wybranie jednego kryterium automatycznie zawęża kolejne)
8. Przypisanie filtrów do konkretnej grupy artykułów.
Mam jeszcze sporo innych uwag i pomysłów ale te które podałem na szybko pozwoliłyby nam jako tako funkcjonować. Mam też prośbę aby Comarch tworzył i rozwijał B2B na drodze konsultacji z klientami tudzież korzystając z istniejących rozwiązań. Fajnie by było jeśli klienci testowaliby takie rozwiązania.
Informuje mnie Pan że w 2019 wprowadzicie coś co od lat funkcjonuje powszechnie w rozwiązaniach konkurencji? Decydując się na Wasze rozwiązanie myślałem że inwestuję w innowacje? Okazuje się że rozwiązanie w Waszym B2B, w 2019 będzie mieć funkcjonalności które inni mieli 10 lat wcześniej. B2B z założenia to coś więcej niż sklep internetowy a nie ma nawet części jego funkcjonalności. Wasi informatycy przecież też robią zakupy w internecie więc nie wiem dlaczego wprowadzają rozwiązania nieprzyjazne klientowi, czy sami chcieliby korzystać z tego typu wyszukiwania?

Użytkownicy

Polecane