Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
144 pkt
3 pytań
2 odpowiedzi
10 pomysłów
6 komentarzy
14 92%
Jędrzej Ludwikowski napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 13 | odpowiedzi: 121

Pulpit-Kontrahenta

Jędrzej LudwikowskiTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz ŚwiszczDariusz Staniewski

określenie ilości stron z przeglądanymi produktami

Dodano 2 mie. temu

Proponuję dodać precyzyjniejsze określenie stron przeglądanych produktów - mianowicie określenie ile jest wszystkich stron np. str. 1 z 8.

W ofercie mamy kilkanaście tysięcy produktów i dość rozbudowane menu. Układ wyświetlanych produktów czasami sugeruje, że przeglądający jest na ostatniej stronie, a faktycznie jest jeszcze kilka dodatkowych stron.

User Avatar
partner
Dariusz Staniewski
31 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
11 100%
Dariusz Staniewski napisał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 130 | odpowiedzi: 2227

Wojciech FeluśAdrian TobołaJakub PrażmowskiKamila KlamannJakub StojekAgnieszka KończalMaciej PlantowskiEmil Ozimkiewicz
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 77 | odpowiedzi: 465

KAROL BARANEKAdam ŻydzikRafał RaczyńskiEmil OzimkiewiczBartłomiej SierońGrzegorz CerafinKrzysztof ŻbikowskiŁukasz Walter
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 13 | odpowiedzi: 121

Pulpit-Kontrahenta

Jędrzej LudwikowskiTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz ŚwiszczDariusz Staniewski

Szybka i prosta możliwość wczytania zdjęć towarów np. dla potrzeb pulpitu kontrahenta, e-sklepu, mobilnego sprzedawcy

Zaktualizowano 3 mie. temu

Szybka i prosta możliwość wczytania zdjęć towarów np. dla potrzeb pulpitu kontrahenta, e-sklepu, mobilnego sprzedawcy

Szybka i prosta możliwość wczytania zdjęć towarów np. dla potrzeb pulpitu kontrahenta, e-sklepu, mobilnego sprzedawcy

np. udostępniamy zdjęcia w danym folderze gdzie kod zdjęcia lub kod kreskowy = nazwie pliku np.

towar1 = towar1.jpg

użytkownik miałby możliwość seryjnego wczytania zdjęć jako danych binarnych bez potrzeby wchodzenia w formularza każdego z towarów.

Rozwiązanie mogłoby być oczywiście jakiekolwiek inne.

Krzysztof Szeremeta napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B artykułów: 13

Pulpit-Kontrahenta

Krzysztof SzeremetaTomasz GutkowskiPiotr BudzinowskiJoanna BałutTomasz Bernacki

Webinar "Obsługa klienta biznesowego w internecie"

Dodano 3 mie. temu

Pytanie, czy warto rozszerzyć sprzedaż o kanały internetowe, jest tylko retoryczne, gdyż odpowiedź brzmi: tak, jak najszybciej! Dywersyfikacja biznesu B2B i rozwój działalności o handel w sieci przynoszą korzyści zarówno usługodawcy, jaki i klientowi. Warto jednak pamiętać, że do osiągnięcia sukcesu niezbędny jest system IT, który ułatwi współpracę pomiędzy partnerami.


To właśnie obsługa klienta biznesowego w internecie będzie tematem bezpłatnego webinaru, organizowanego przez Comarch. Zarejestruj się i weź udział w szkoleniu: http://webinary.comarch.pl/obslu...-w-internecie/. Webinar odbędzie się 27 lipca o godzinie 11:00.


Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak usprawnić procesy sprzedażowe przy użyciu systemów IT: od składania zamówień, przygotowywania ofert i indywidualnych cenników oraz rabatów dla klientów aż po przyjmowanie reklamacji i monitorowanie płatności. Pracownicy Comarch zaprezentują rozwiązania do prowadzenia sprzedaży hurtowej w internecie: Comarch B2B oraz Comarch e-Sklep.


Sprzedaż internetowa w sektorze B2B nieprzerwanie się rozwija. Klienci firmowi kupują już online niemal wszystkie typy produktów – od akcesoriów biurowych i produktów spożywczych po samochody, kombajny i maszyny przemysłowe. Sposób sprzedaży do klienta B2B zmieniał się na przestrzeni lat tak, że obecnie istnieją różne rozwiązania umożliwiające skuteczną sprzedaż w zależności od rodzaju działalności i branży kontrahenta. Aby osiągnąć sukces, należy poznać oczekiwania klientów, a następnie dobrać odpowiednie narzędzi – mówi Tomasz Gutkowski, product manager Comarch e-commerce.


Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce". W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące procesów magazynowych, serwisowej obsługi klienta, bezpieczeństwie danych oraz zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

User Avatar
partner
Przemysław Szymanowski
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Przemysław Szymanowski zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 517 | odpowiedzi: 1928

Comarch ERP XL

Jarosław WróblewskiMirosław SmendaPaweł ZembrzuskiPaweł MyszMartyna HoffmannMAREK GOŁUCHMarek KlimekDawid Dąbrowski
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 21 | odpowiedzi: 121

Pulpit-Kontrahenta

Marek  RawskiPrzemysław SzymanowskiPaweł SkrzypekMichał Dybczakankeluka@gmail.comPiotr WojtkiewiczJędrzej LudwikowskiTomasz Kojder

Platforma B2B jest niedostępna

Zaktualizowano 4 mie. temu

Witam.

Zainstalowałem Comarch B2B pod XL.

Ale mam taki komunikat. [Załącznik]

Dodam, że nie mam jeszcze klucza do B2B, gdyż czekam na wygenerowanie tymczasowego klucza.

Jaka jest przyczyna takiego komunikatu?

Czy to wina że nie podałem klucza? Czy coś innego?

Rozwiązania mobilne stały się narzędziem codziennego użytku zarówno dla przedstawicieli handlowych, jak i specjalistów ds. marketingu. Przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań jest rzeczą niezbędną a praca w terenie i bezpośredni kontakt z klientem to podstawa rozwoju działu sprzedaży.


"Wyjdź zza biurka" i weź udział w bezpłatnym webinarze "Mobilna obsługa klienta biznesowego", którego organizatorem jest Comarch. Zarejestruj się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwiek...m-i-nie-tylko/. Webinar odbędzie się 29 czerwca.


Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się jakie korzyści można zyskać, stosując urządzenia mobilne do obsługi klientów, jak maksymalizować sprzedaż u klientów, realizując promocję marketingowe oraz jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną wizytę u klienta.


- Ze względu na stale rosnące wymagania klientów biznesowych oraz silną konkurencję, każda firma potrzebuje szybkiego i elastycznego narzędzia do sprawnej obsługi kontrahentów. Dlatego pracownicy, którzy pracują na co dzień w terenie i są odpowiedzialni z stały kontakt z klientami muszą być wyposażeni w aplikację, która posiada szeroki wachlarz funkcjonalności, od rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej, przez wydruk dokumentów handlowych aż po dostęp informacji na temat aktualnych promocji i planowanych akcji marketingowych. Zapraszam do udziału w naszym webinarze, podczas którego pokażemy jakie korzyści niesie ze sobą mobilna obsługa klienta biznesowego zarówno dla naszej firmy, jak i kontrahenta - mówi Joanna Bałut, Product Manager Comarch Mobile.


Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce". W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące procesów magazynowych, serwisowej obsłudze klienta, bezpieczeństwie danych oraz zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
144 pkt
3 pytań
2 odpowiedzi
10 pomysłów
6 komentarzy
14 92%
Ten pomysł został zrealizowany
Jędrzej Ludwikowski napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 13 | odpowiedzi: 121

Pulpit-Kontrahenta

Jędrzej LudwikowskiTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz ŚwiszczDariusz Staniewski

załączniki pdf w B2B

Zaktualizowano 6 mie. temu

W Pulpicie Kontrahenta nasi klienci często korzystali z załączników pdf. Udostępnialiśmy w ten sposób instrukcje, certyfikaty jakości czy dokumenty rejestracyjne. W B2B wszystkie dodane przez nas załączniki pdf nie wyświetlają się i klienci nie mogą z nich korzystać. Proponuję wprowadzenie tej funkcjonalności.

Użytkownicy

Polecane