Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
Witold Podgórski napisał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja artykułów: 25

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Joanna BałutJoanna DymekWitold PodgórskiEdyta DanowskaTomasz GutkowskiPiotr KurowskiMagdalena PacanMichał Marczak
Comarch Retail
Comarch Retail artykułów: 54

Witold PodgórskiJarosław GórkaKrzysztof SzeremetaMagdalena SoswaPatrycja ZemlikPaweł BaryłkoRafał BołozPaula Żarnowska-Ziobro
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum artykułów: 61

Comarch ERP Altum

Witold PodgórskiPaweł PilacińskiRobert ŻuberPiotr BudzinowskiTomasz GutkowskiAgnieszka KozłowskaJoanna BałutPaulina Pacek

Nowa wersja Comarch ERP Altum i Comarch Retail 2017.5.1 już dostępna!

Zaktualizowano miesiąc temu

Szanowni Państwo.

Miło nam jest poinformować, że w dniu 3.08.2017 została udostępniona najnowsza wersja systemów Comarch ERP Altum i Comarch Retail 2017.5.1.

W Comarch ERP Altum istotne zmiany wprowadzone zostały w obszarze bonów – od tej pory możliwe jest stworzenie bonu wielokrotnego użytku jako karty lojalnościowej, która może być sprzedawana bądź rozdawana klientom. Dzięki powiązaniu karty z kontrahentem, możliwe jest jego wyszukiwanie po numerze karty lojalnościowej.

W systemie Comarch Retail POS wprowadzono dodawanie dokumentów MM, bezpośrednio na stanowisku kasowym. Dzięki tej zmianie, możliwe jest obsłużenie zarówno przesunięć międzymagazynowych zlecanych oddolnie w Comarch Retail POS, jak i zlecanych centralnie w Comarch ERP Altum, a następnie obsługiwanych na stanowisku kasowym.

Wersja 2017.5.1 to ponad 40 nowych funkcji a wśród nich:

  • Weryfikacja czynnego płatnika VAT (Comarch ERP Altum)
  • Możliwość tworzenia kolumn z atrybutów (Comarch ERP Altum)
  • Rezerwacje ilościowe (Comarch ERP Altum)
  • Możliwość exportu i importu widoków interfejsu (Comarch ERP Altum)
  • Ewidencja VAT-ZD (Comarch ERP Altum)
  • Dostosowanie do rynku hiszpańskiego (Comarch ERP Altum i Comarch Retail POS)
  • Obsługa karty stałego klienta (Comarch Retail POS)
  • Parkowanie dokumentów (Comarch Retail POS)
  • Obsługa ofert sprzedaży (Comarch Retail POS)

Zachęcamy do instalacji najnowszych wersji systemu i zapoznania się z dokumentem o zmianach.

Link dla partnerów

Link dla Klientów

Witold Podgórski napisał/a o
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum artykułów: 61

Comarch ERP Altum

Witold PodgórskiPaweł PilacińskiRobert ŻuberPiotr BudzinowskiTomasz GutkowskiAgnieszka KozłowskaJoanna BałutPaulina Pacek
Comarch Retail
Comarch Retail artykułów: 54

Witold PodgórskiJarosław GórkaKrzysztof SzeremetaMagdalena SoswaPatrycja ZemlikPaweł BaryłkoRafał BołozPaula Żarnowska-Ziobro

Nowy Comarch Retail POS!

Zaktualizowano 2 mie. temu

Szanowni Państwo,

W dniu 03.08.2016 udostępniliśmy nową wersje Comarch ERP Altum 2016.5.5 oraz Comarch Retail 2016.5.5. Najnowsza wersja Comarch ERP Altum współpracuje zarówno z dobrze Państwu znaną wersją Comarch Retail, jak i też zupełnie nową aplikacją Comarch Retail POS.

Nowa wersja Comarch Retail POS to aplikacja stworzona od podstaw, projektowana zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami naszych klientów. Współpracuje ona bezpośrednio z systemem Comarch ERP Altum bez konieczności instalowania BackOffice. Docelowo wszystkie wymagane do wykonania operacje w sklepie będą dostępne w jednej aplikacji. Dzięki nowej metodzie wymiany danych zastosowanej w Comarch Retail POS, polegającej na wysyłaniu małych paczek danych, współpraca jednocześnie wielu urządzeń POS z centralą działa bardzo wydajnie.

Comarch Retail POS został wyposażony m.in. w takie funkcjonalności jak:

  • Wystawianie dokumentów: paragon, faktura
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Przyjmowanie zwrotów z wykorzystaniem korekt paragonów lub faktur
  • Przyjmowanie towarów do sklepu poprzez obsługę dokumentów MM-, MM+
  • Przesuwanie towarów pomiędzy sklepami
  • Przyjmowanie kasy wraz z obsługą dokumentów KP, KW
  • Możliwość pracy wielu operatorów w jednym punkcie sprzedaży poprzez możliwość przypisania pracownika do transakcji
  • Podpowiadanie pracownikom artykułów powiązanych
  • Możliwość podglądu stanów magazynowych towarów dostępnych w innych oddziałach.

Aplikacja Comarch Retail POS została tak zaprojektowana aby działać niezależnie od tego czy posiada dostęp do internetu czy też nie. W przypadku pracy Online na bieżąco dostępne są wszystkie stany magazynowe, dokumenty natychmiast pojawiają się w centrali. Jeżeli urządzenie, na którym zainstalowana jest aplikacja nie będzie posiadało dostępu do internetu aplikacja Comarch Retail POS zapisze wszystkie zadania lokalnie i wyśle je od razu gdy połączenie z internetem zostanie przywrócone. Dzięki takiej metodzie wymiany danych użytkownik nie zauważa różnicy pomiędzy pracą Offline a Online, a sama aplikacja przełączą się automatycznie.

Nasze nowe rozwiązanie redefiniuje pojęcie punktu sprzedaży na nowo dając jego użytkownikom nowe możliwości w przejrzystym i bardzo szybkim interfejsie.

Przypominamy również, że w ostatnim czasie udostępniliśmy uzupełnienie naszej oferty Comarch Retail jakim jest Comarch Retail mPOS, czyli możliwość pracy pracowników na urządzeniach typu smartfon, tablet pracujących na platformie Android.

Zachęcamy do pobierania.

Z poważaniem,
Zespół Comarch ERP Altum & Retail

Jak pokazują wyniki raportu "PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW NAJWAŻNIEJSZE TRENDY W RETAIL DZIŚ I W ROKU 2030" przygotowanego przez Comarch i Kantar TNS, Polacy masowo ruszają na zakupy "do internetu", gdzie kupują sprzęt AGD, TV, Hi-Fi, odzież, kosmetyki a nawet… meble. Nowoczesny sprzedawca musi być na to przygotowany już teraz. Jak zachęcić klienta do swojej oferty w gąszczu internetowych sklepów, dowiesz się podczas kolejnego webinaru z cyklu "Omnichannel w praktyce".

Już teraz zarejestruj się na stronie webinary.comarch.pl/prowadz-sprzedaz-w-sklepie-internetowym i weź udział w bezpłatnej konferencji "Prowadź sprzedaż w sklepie internetowym", której organizatorem jest Comarch. Webinar odbędzie się 25 maja.

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się czego oczekują klienci kupujący w sieci, jak wybrać odpowiednie oprogramowanie do sprzedaży w internecie, jak połączyć strategię sprzedaży offline z online, jak kontaktować się z klientem oraz jak konstruować spersonalizowaną ofertę.

E-commerce to obecnie jeden z kluczowych kanałów relacji z klientem. Szacuje się, że co drugi polski internauta kupuje online, a sprzedaż internetowa w Polsce rozwija się najszybciej w Europie. W związku z tym dotarcie do klientów w sieci, dobra ekspozycja i pozycjonowanie własnych towarów, nawiązywanie trwałych relacji oraz efektywna sprzedaż to istotne czynniki przewagi konkurencyjnej. Spotkaj się z nami i dowiedz się, jak uzyskać i wykorzystać synergię kanałów offline i online mówi Tomasz Gutkowski, product manager Comarch e-commerce.

Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu - takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.

27 kwietnia odbędzie się kolejny webinar z cyklu "Omnichannel w praktyce". Tym razem eksperci Comarch podpowiedzą m.in. jak efektywnie prowadzić sprzedaż w sklepach stacjonarnych, pop-up store'ach czy na wyspach w galeriach handlowych, jak poprawić poziom obsługi klienta, czym jest usługa Click&Collect, dlaczego już teraz warto zainwestować w urządzenia mobilne do sprzedaży w sklepach.


Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwiek...ym-i-nie-tylko/ . W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom za pośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążą udzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom w późniejszym terminie.
Gościem specjalnym pierwszego szkolenia będzie Anna Sulima-Gillow z Forbis Group, firmy projektowo-wykonawczej.


- W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny to nie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale też istotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rok wymagają coraz więcej w szczególności od jakości obsługi. Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesne rozwiązana, które pomogą mu w szybki i bezproblemowy sposób zrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy też zamówienia brakujących artykułów dla klienta. Podczas webinaru zaprezentujemy rozwiązania IT, która usprawniają proces obsługi klientów - mówi Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail.


Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu - takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.

Witold Podgórski napisał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja artykułów: 25

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Joanna BałutJoanna DymekWitold PodgórskiEdyta DanowskaTomasz GutkowskiPiotr KurowskiMagdalena PacanMichał Marczak
Comarch Retail
Comarch Retail artykułów: 54

Witold PodgórskiJarosław GórkaKrzysztof SzeremetaMagdalena SoswaPatrycja ZemlikPaweł BaryłkoRafał BołozPaula Żarnowska-Ziobro
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum artykułów: 61

Comarch ERP Altum

Witold PodgórskiPaweł PilacińskiRobert ŻuberPiotr BudzinowskiTomasz GutkowskiAgnieszka KozłowskaJoanna BałutPaulina Pacek

Nowa wersja Comarch ERP Altum i Comarch Retail 2017.1

Zaktualizowano 6 mie. temu

Szanowni Państwo

W dniu 10.03.2017 roku udostępniona została nowa wersja systemów Comarch ERP Altum i Comarch Retail 2017.1 a w niej nowe funkcjonalności i udoskonalenia.

W najnowszej wersji systemu Comarch ERP Altum dodana została funkcjonalność obsługi programów lojalnościowych. Dzięki wprowadzonym zmianom stali klienci będą mogli wymienić zgromadzone punkty na nagrody podczas zakupów w sklepie internetowym.

Wersja 2017.1 wprowadza nowe funkcjonalności w aplikacji Comarch Retail POS. Od teraz możliwa jest praca nad jednym dokumentem handlowym na kilku stanowiskach POS w ramach jednego sklepu. Funkcjonalność ta pozwala również na obsługę tzw. Punktów obsługi klienta, dzięki którym klient kompletuje zamówienie przy różnych stanowiskach sklepowych, a za wszystko płaci przy kasie.


Najważniejsze funkcjonalności dodane w wersji 2017.1:

  • Możliwość wyłączania elementów zamówień z realizacji w systemie Comarch ERP Altum;
  • Nowe wzory deklaracji VAT-UE(4), VAT-UEK(4), Vat-27(2);
  • Możliwość ujęcia danych z rejestrów VAT w pliku JPK_VAT, które we wcześniejszych wersjach były wprowadzane ręcznie na deklaracji VAT;
  • Zmiany ergonomiczne w systemie Comarch ERP Altum;

Zachęcamy do instalacji najnowszych wersji systemu i zapoznania się z dokumentem o zmianach.

--->Klienci

---->Partnerzy

User Avatar
użytkownik
Maricn
45 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%

Nasze sklepy odpowiedzialne są indywidualnie za dochodowość placówek a co za tym idzie ustalanie cen.

Czy program BO który używamy na każdym ze sklepów pozwala na ustalanie własnej polityki cenowej?

User Avatar
pracownik comarch
Marek Kamiński
136 pkt
0 pytań
9 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
User Avatar
użytkownik
Piotr Znamirowski
166 pkt
5 pytań
4 odpowiedzi
6 pomysłów
0 komentarzy
6 100%
Piotr Znamirowski zapytał/a o
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum pytań: 41 | odpowiedzi: 165

Comarch ERP Altum

Alicja ZipserPaweł PilacińskiMałgorzata SzlosekDawid BłędowskiJolanta NowickaPiotr NowickiPiotr ZnamirowskiKrzysztof Marusiak
Comarch Retail
Comarch Retail pytań: 6 | odpowiedzi: 31

MaricnPiotr ZnamirowskiMaciej Pawełczak

edycja kontrahenta na POS ALTUM

Zaktualizowano rok temu

czy jest możliwość na POS ALTUM RETAIL wprowadzenie również adresu email kontrahenta ?

czy można ustawić dla operatora formatkę na pole "KOD" kontrahenta

User Avatar
użytkownik
Piotr Znamirowski
166 pkt
5 pytań
4 odpowiedzi
6 pomysłów
0 komentarzy
6 100%
Piotr Znamirowski napisał/a o
Comarch Retail
Comarch Retail pomysłów: 7 | odpowiedzi: 31

Piotr ZnamirowskiRafał Ligier
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum pomysłów: 32 | odpowiedzi: 165

Comarch ERP Altum

Stanisław PachaczJakub MagieraMarek ModlińskiMIKOŁAJ ROSZAKPiotr ZnamirowskiWładysław KućŁukasz DecJakub Uciński

Zwroty na kartę podarunkową na POS altum

Zaktualizowano rok temu

Proponuje aby z poziomu POS ALTUM była możliwość sprzedaży kart podarunkowych z wartością podana przez klienta w czasie zakupu np. 123.45zł (teraz można kupić jedynie karty z góry wygenerowane o konkretnej wartości)

Jeśli ta możliwość będzie dostępna to przydatne będzie narzędzie, które podczas zwrotu towaru na POS daje możliwość sprzedawcy zdecydowania czy zwracane środki trafiają na kartę płatniczy, gotówkę, czy tez na kartę podarunkową (nową lub juz istniejącą)

Użytkownicy

Polecane