Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
671 pkt
13 pytań
20 odpowiedzi
9 pomysłów
15 komentarzy
52 98%
Piotr Bartosiak napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 927 | odpowiedzi: 11288

Optima

Marcin LiszewskiPiotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI
Serwis
Serwis pomysłów: 28 | odpowiedzi: 191

Włodzimierz DuvalPiotr BartosiakJurek OgórekMarta JędrzejewskaPiotr BrzozowskiŁukasz TaborLeszek WierzbickiArtur Malik

rezerwacja towaru dla zlecenia serwisowego

Zaktualizowano 18 d. temu

W zleceniu serwisowym brakuje rezerwacji towaru.

Często zdarza się, że do naprawy potrzebnych jest kilka różnych części, a niektóre z nich trzeba sprowadzić od producenta. Przez ten czas towary będące w magazynie (a przeznaczone do realizacji zlecenia) powinny być zarezerwowane, bo w przeciwnym razie mogą zostać przez kogoś sprzedane - właśnie przez brak jakiejkolwiek informacji w systemie o rezerwacji.

Jeśli do każdej pozycji w zleceniu serwisowym dołożyć okienko "rezerwuj", obok istniejącego "uwzględniaj na FA/PA", to problem mielibyśmy z głowy. "Rezerwuj" działałoby tak, jak RO i do czasu zamknięcia zlecenia.

User Avatar
pracownik comarch
Marta Jędrzejewska
101 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
2 komentarzy
8 100%
Marta Jędrzejewska napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 927 | odpowiedzi: 11288

Optima

Marcin LiszewskiPiotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI
Serwis
Serwis pomysłów: 28 | odpowiedzi: 191

Włodzimierz DuvalPiotr BartosiakJurek OgórekMarta JędrzejewskaPiotr BrzozowskiŁukasz TaborLeszek WierzbickiArtur Malik

śledzenie statusu zlecenia serwisowego w Optimie

Zaktualizowano 22 d. temu
Spotykam się z sugestiami wprowadzenia możliwości sprawdzania statusów zlecenia serwisowego przez klienta końcowego w module SERWIS w Optimie. Klient otrzymuje mailowo/ smsowo nr zlecenia i na stronie www może sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zlecenie. Analogicznie jak opcja śledzenia przesyłki kurierskiej.
User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 849 pkt
21 pytań
219 odpowiedzi
49 pomysłów
184 komentarzy
414 88%
Przemysław Dmochowski napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 927 | odpowiedzi: 11288

Optima

Marcin LiszewskiPiotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI
Serwis
Serwis pomysłów: 28 | odpowiedzi: 191

Włodzimierz DuvalPiotr BartosiakJurek OgórekMarta JędrzejewskaPiotr BrzozowskiŁukasz TaborLeszek WierzbickiArtur Malik

Zapis kolejnych zmian statusów napraw modułu Serwis

Zaktualizowano 22 d. temu

Brakuje takiego loga kolejnych zmian statusów w serwisie np.

1. przyjęto (data)

2. podjęto naprawę (data)

3. zdiagnozowano usterki (data)

3. Wysłano zapytanie o akceptację kosztów (data)

4. otrzymano akceptację (data)

...a ja mam nawet gotowy na to przepis, tylko żeby Autorzy zechcieli z niego skorzystać ;)

User Avatar
klient
ANETA PABIJAŃCZYK
42 pkt
6 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
ANETA PABIJAŃCZYK zapytał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 18 | odpowiedzi: 96

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Mateusz ŚlusarzANETA PABIJAŃCZYKMarek Tomasz KarpiarzDamian DębickiMariola SelaszukHubert TrzewikLeszek CzerniakZbigniew Czernecki
Techniczne
Techniczne pytań: 853 | odpowiedzi: 3569

Paweł TyrakowskiDamian DębickiBarbara KrzyszczakPiotr LochyńskiŁukasz WalterJanina ŁachJoanna SłowikŻaneta Błażejewicz
Serwis
Serwis pytań: 49 | odpowiedzi: 191

Paweł TyrakowskiANETA PABIJAŃCZYKWłodzimierz DuvalLukasz MaslinskiPiotr BartosiakMarcin KucharskiKamil LemieszekJoanna Pągowska

Brak automatycznej konwersji baz danych

Zaktualizowano 23 d. temu

Witam,

Po wykonywaniu aktualizacji aplikacji, włączam  program optima biuro rachunkowe - w operacjach seryjnych zaznaczam wszystkie bazy dostępne na liście  a następnie konwersja bazy.

Problem polega na tym, że na tej liście nie  ma wszystkich baz dostępny w aplikacji optima.

Brakujące bazy na liście nie zostaną skonwertowane do nowszej wersji.

takie bazy konwertuje ręcznie z Comarch ERP Optima  - konfiguracja -bazy danych.

Czy istnieje jakaś opcja aby uzupełnić listę o brakujące  bazy w aplikacji optima biuro rachunkowe?

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
35 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
15 pomysłów
7 komentarzy
41 87%
Włodzimierz Duval zapytał/a o
Serwis
Serwis pytań: 49 | odpowiedzi: 191

Paweł TyrakowskiANETA PABIJAŃCZYKWłodzimierz DuvalLukasz MaslinskiPiotr BartosiakMarcin KucharskiKamil LemieszekJoanna Pągowska
CRM
CRM pytań: 56 | odpowiedzi: 231

Mateusz JodłowskiWłodzimierz DuvalŁukasz WalterWojciech FeluśGrzegorz KempaMonika KalaŁukasz ŁazarczykArtur Starz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 2436 | odpowiedzi: 11288

Optima

Mateusz JodłowskiMałgorzata BobekPaweł KrajewskiDanuta MłynarczykBogdan SkrzypczukMarcin GałkaDorota KimszalŁukasz Walter

Funkcjonalność CRM i Serwis

Zaktualizowano miesiąc temu

Proszę o informacje czy osoby projektujące funkcjonalność modułu CRM i SERWIS miały kiedyś coś wspólnego z obsługą klienta w serwisie lub przy sprzedaży.

Jako jeden z najstarszych użytkowników państwa oprogramowania zaczynam się nad tym poważnie zastanawiać..

Proponuje  zorganizować specjalna wycieczkę do realnej firmy i przejście całego procesu związanego z CRM i Serwisem.

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
35 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
15 pomysłów
7 komentarzy
41 87%
Włodzimierz Duval napisał/a o
Serwis
Serwis pomysłów: 28 | odpowiedzi: 191

Włodzimierz DuvalPiotr BartosiakJurek OgórekMarta JędrzejewskaPiotr BrzozowskiŁukasz TaborLeszek WierzbickiArtur Malik

Serwis nie pokazuje ze brak towaru przy wstawianiu go do zlecenia

Zaktualizowano miesiąc temu

Proszę dodać informacje  / ostrzeżenie przy wstawianiu części (towaru) że go nie ma w magazynie.

Taki komunikat pojawia się dopiero w momencie generowania dokumentu MM.

Pomocnym byłaby  funkcja generowania zamówienia do dostawcy przy braku podzespołu.

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
35 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
15 pomysłów
7 komentarzy
41 87%
Włodzimierz Duval napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 927 | odpowiedzi: 11288

Optima

Marcin LiszewskiPiotr ZborowskiMaciej WłodarczykWojciech SałańskiPiotr SzokaTadeusz PacutKrzysztof KrasowskiKRZYSZTOF SZMIGIELSKI
Serwis
Serwis pomysłów: 28 | odpowiedzi: 191

Włodzimierz DuvalPiotr BartosiakJurek OgórekMarta JędrzejewskaPiotr BrzozowskiŁukasz TaborLeszek WierzbickiArtur Malik

Serwis funkcjonalność ogólnie

Zaktualizowano miesiąc temu

W module serwisu jest tyle podstawowych braków funkcjonalności że ąż to  niewiarygodne.

Proponuje aby ktoś zajmujący się funkcjonalnością tego modułu  przyglądnął się innym tego typu programom na rynku.

Od wielu lat używany GRAFTIMĘ działa w dwie strony z Optimą.

Można  z niej bezpośrednio wystawiać faktury, WZ, analizować i rozliczać techników itd..

Niestety jej autorzy nie bardzo chyba chcą ją rozwijać, może więc warto od nich program i jego funkcjonalność zakupić zamiast się teoretycznie doktoryzować ?

link do programu http://www.graftima.grafkom.pl/

Użytkownicy

Polecane