Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
Piotr Przybysz
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Piotr Przybysz zapytał/a o
Serwis
Serwis pytań: 105 | odpowiedzi: 336

Piotr PrzybyszMarcin ŁachAleksander ZającMagdalena Grygamagda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin Lis
Techniczne
Techniczne pytań: 1495 | odpowiedzi: 5668

Magdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga WitosMarcin ŁachHubert TrzewikRobert Chwałowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4831 | odpowiedzi: 19293

Optima

Mariusz SzczebakMagdalena Grygabartek rosińskiMarzanna SapkowskaMonika KalaPaweł PilacińskiPaweł RdzanekJoanna Furtak

Brak połączenia z bazą danych SQL - sieć lokalna

Zaktualizowano dzień temu

Witam,

mam problem, na stanowisku A mam bazę SQL Comarcha, wersja SQL12 (12.0.4522), Windows 10 x64, sieć prywatna.

Na drugim stanowisku B (końcówka) chciałem połączyć się z bazą na stanowisku A aby pracować na jednej bazie. Stanowisko B: Windows 10 x64, sieć prywatna.

Wszystko ustawiłem jak Comarch tutaj https://pomoc.comarch.pl/optima/pl/2019_5/index.php/dokumentacja/nie-moge-sie-polaczyc-z-serwerem-sql-co-zrobic/

Z tym, że po ustawieniu Aliasu na stanowisku A Comarch po uruchomieniu nie łączy się z bazą ??? a na stanowisku B tez nie łączy się z bazą mimo ustawinego aliasu.

Na stanowisku B ping wskazuje prawidłowe IP. Mam wyłączone IPv6 na obu stanowiskach.

Adresy IP przydzielane automatycznie DHCP.

Firewall na stanowisku A wyłączony, bez zmian.

Komunikat jaki otrzymuję to:  "[DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]Serwer SQL nie istnieje lub odmówiono do niego dostępu"

Ktoś podpowie co można zrobić jeszcze? Zapewne problem jest błachy bowiem komputery jako takie widzą się w sieci.

User Avatar
klient
Marcin Łach
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Marcin Łach zapytał/a o
Serwis
Serwis pytań: 105 | odpowiedzi: 336

Piotr PrzybyszMarcin ŁachAleksander ZającMagdalena Grygamagda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin Lis
Techniczne
Techniczne pytań: 1495 | odpowiedzi: 5668

Magdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga WitosMarcin ŁachHubert TrzewikRobert Chwałowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4831 | odpowiedzi: 19293

Optima

Mariusz SzczebakMagdalena Grygabartek rosińskiMarzanna SapkowskaMonika KalaPaweł PilacińskiPaweł RdzanekJoanna Furtak

Optima-kasa elzab brak komunikacji.

Dodano 7 d. temu

Po aktualizacji optimy  nie można zaciągnąć import lub export z kasy elzab alfa max.

Komunikacja jako taka jest ale  nie można pobrać raportu ani wysłać towarów na kasę.

Błąd :208 Parametr N poza dozwolonym zakresem 

User Avatar
partner
Magdalena Gryga
0 pkt
10 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Magdalena Gryga zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1495 | odpowiedzi: 5668

Magdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga WitosMarcin ŁachHubert TrzewikRobert Chwałowski
Serwis
Serwis pytań: 105 | odpowiedzi: 336

Piotr PrzybyszMarcin ŁachAleksander ZającMagdalena Grygamagda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin Lis
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4831 | odpowiedzi: 19293

Optima

Mariusz SzczebakMagdalena Grygabartek rosińskiMarzanna SapkowskaMonika KalaPaweł PilacińskiPaweł RdzanekJoanna Furtak

Problem z wysyłką JPK certyfikatem kwalifikowanym

Dodano 26 d. temu

Mam problem z wysyłką JPK wybranym certyfikatem kwalifikowanym. Po wybraniu certyfikatu jest komunikat, że "Prosze włożyć kartę do czytnika" Jest podłączona, bo oprogramowanie do zarządzania kartą pokazuje że jest.

Gdzie może leżec problem ?

User Avatar
klient
Małgorzata Kałuska
31 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
Małgorzata Kałuska zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1495 | odpowiedzi: 5668

Magdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga WitosMarcin ŁachHubert TrzewikRobert Chwałowski
Serwis
Serwis pytań: 105 | odpowiedzi: 336

Piotr PrzybyszMarcin ŁachAleksander ZającMagdalena Grygamagda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin Lis
Ogólne
Ogólne pytań: 461 | odpowiedzi: 2789

Magdalena GrygaTomasz SmolarekPiotr BartosiakTomasz MadzikowskiAndrzej KiermaszPrzemysław ZalewskiEwelina KozaneckaMiłosz Wiśniewski

Asysta - infolinia i czas oczekiwania na połączenie

Zaktualizowano miesiąc temu

Witam. Ciekawi mnie żywo fakt, czy prowadzicie Państwo statystyki dotyczące czasu oczekiwania na połączenie telefoniczne z Waszym konsultantem Asysty na infolinii Comarch? Moje doświadczenia z ostatnich dni wskazują iż statystycznie jest to 30-45 minut. Czy to standard w Comarch???

User Avatar
klient
Katarzyna Gaj-Skwarek
25 pkt
2 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Katarzyna Gaj-Skwarek zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1495 | odpowiedzi: 5668

Magdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga WitosMarcin ŁachHubert TrzewikRobert Chwałowski
Serwis
Serwis pytań: 105 | odpowiedzi: 336

Piotr PrzybyszMarcin ŁachAleksander ZającMagdalena Grygamagda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin Lis
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4831 | odpowiedzi: 19293

Optima

Mariusz SzczebakMagdalena Grygabartek rosińskiMarzanna SapkowskaMonika KalaPaweł PilacińskiPaweł RdzanekJoanna Furtak

biuro rachunkowe error przy uruchamianiu

Zaktualizowano miesiąc temu

Witam zainstalowałem Comarch ERP Optima na serwerze 2012 angielska (cała czysta instalacja) i program się włącza. Później zainstalowałem biuro rachunkowe zainstalowało się, ale jak uruchamiam to wyskakuje error "Value does not fall within the expected range" i program się nie uruchamia...

Użytkownicy

Polecane