Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
klient
A.P. Butscher
-6 pkt
3 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
8 0%
A.P. Butscher zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4517 | odpowiedzi: 18129

Optima

Joanna FurtakPiotr ZborowskiWojciech SałańskifinkarPrzemysław ParusMaciej PrzybylskiAgnieszka BogaczBartosz Huczek
Serwis
Serwis pytań: 95 | odpowiedzi: 306

Patryk SobocińskiA.P. ButscherMałgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr Bartosiak
BI
BI pytań: 127 | odpowiedzi: 395

BI

Bartosz HuczekWojciech SmazarezerwacjaPrzemysław ZalewskiDominik ŚwierzyńskiMonika PałkaA.P. ButscherJacek Żbikowski

Dlaczego wydruki z Analiz BI są nieostre?

Dodano miesiąc temu

Witam

Dlaczego wydruki z Analiz BI są nieostre? Pracuję za Win X a wersja analiz 2019.0.0.2

Interesują mnie jedynie w wersji "do pliku" (dowolny format) najchętniej pdf.

Dzięki z pomoc

User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 917 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
483 90%
Przemysław Dmochowski napisał/a o
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1364 | odpowiedzi: 18129

Optima

Monika KalaWojciech PawełkaTomasz MalarczukPiotr ZborowskiKinga KotelnickaWojciech SałańskiŁukasz WalterArtur Pazdyka

Respektowanie godziny w notatkach serwisowych

Zaktualizowano 2 mie. temu

W notatkach serwisowych jest pole Data - w istocie w bazie danych jest to pole typu DateTime i brakuje w optimie właśnie oznaczania notatek datą oraz godziną.

Pomysł: przy dodawaniu/edycji notatek - zapisywać (i pokazywać) również godzinę.

W przeciwnym razie będzie wyglądać to tak:

(pole czas to to samo pole co data tyle, że nie zostały w nim obcięte godziny)

User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 917 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
483 90%
Przemysław Dmochowski napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1364 | odpowiedzi: 18129

Optima

Monika KalaWojciech PawełkaTomasz MalarczukPiotr ZborowskiKinga KotelnickaWojciech SałańskiŁukasz WalterArtur Pazdyka
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek

Zapis kolejnych zmian statusów napraw modułu Serwis

Zaktualizowano 2 mie. temu

Brakuje takiego loga kolejnych zmian statusów w serwisie np.

1. przyjęto (data)

2. podjęto naprawę (data)

3. zdiagnozowano usterki (data)

3. Wysłano zapytanie o akceptację kosztów (data)

4. otrzymano akceptację (data)

...a ja mam nawet gotowy na to przepis, tylko żeby Autorzy zechcieli z niego skorzystać ;)

User Avatar
partner
Piotr Brzozowski
34 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
2 pomysłów
0 komentarzy
14 100%

W tej chwili jest możliwość wygenerowania przesyłki Sendit z poziomu listy faktur lub z zakładki "Ogólne".

Czy jest możliwość dodania takiej funkcjonalności z poziomu listy zleceń serwisowych?

User Avatar
partner
Przemysław Swat
48 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
3 pomysłów
1 komentarzy
46 100%
Przemysław Swat napisał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 297 | odpowiedzi: 2690

Comarch ERP XL

Łukasz KaniaJarosław ZielewskiMichał ZimekŁukasz JajorMaciej SajaJerzy StankiewiczMateusz RubachaKrzysztof Michalik
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek

Dostęp do zleceń serwisowych z modułu sprzedaż

Zaktualizowano 2 mie. temu

Proponuję dodać możliwość dostępu do zleceń serwisowych z modułu sprzedaż. Częstym sposobem zakończenia zlecenia serwisowego jest wystawienie FS. Bardzo często operatorzy nie posiadają uprawnień, licencji sprzedaży. Nie wynika to tylko z braku dostępu do licencji lecz z polityki firm gdzie serwisant, nie wystawia FS.

Obecnie do modułu serwisowego możemy wejść bez licencji Serwis i z tego poziomu wystawić FS lecz klienci uważają że logowanie do innego modułu i przeklikiwanie się przez formatki jest problematyczne.

Klientom chodzi o taki sam dostęp jak w przypadku dostępu do zamówień.

Użytkownicy

Polecane