Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
partner
Adam Nowak
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Adam Nowak zapytał/a o
Zarządzanie
Zarządzanie pytań: 37 | odpowiedzi: 159

Adam NowakWojciech Kłeczekkrzysztof  krauzeMirosław PędziwiatrMarcin KozeraRafał ŚwiątekKarolina NowakWłodzimierz Basiewicz
Techniczne
Techniczne pytań: 1573 | odpowiedzi: 5980

Natalia JabłońskaElżbieta Smolarek-DomżalskaMariusz PieczekJoanna RębaczTymoteusz Wojnarowskik3sil4Paweł NagórkaAdam Nowak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5133 | odpowiedzi: 20364

Optima

Natalia Jabłońskaalla ivanishchukDanuta JasikJoanna FurtakAgnieszka MajchrzakElżbieta Smolarek-DomżalskaWiesławaJANUSZ MROCZEK

Nie drukuje FV nawet do pliku

Zaktualizowano 10 d. temu

Witam, dziś spotkałem się z problemem, że po migracji SQL na osobną maszynę wywala wszędzie błędy, po poradzeniu sobie z każdym napotykam kolejny. Stanęło na nie drukowaniu FV, kończy się wyświetleniem pliku tekstowego z informacjami o rozpoczęciu drukowania, odmowie połączenia użytkownika CDNOperator z bazą sql, mimo, że na to samo hasło zaloguje się do bazy w SSMS. Po ręcznym nadaniu tego samego hasła w SSMS i optimie (Narzędzia) komunikat się zmienia na Błąd OCEAN GenRap ( w załączeniu), który też twierdzi, że nie może się połączyć z bazą.

Wraz ze wsparciem Comarch przerobiliśmy już:
- aktualizację nazw serwerów / restart sql / odbudowa widokuów systemowych (nie działa)
- Modyfikacje rejestru wartości klucza login (nie wpłynęło na nic)
- aliasy (nie wpłynęło na nic)
- ręczne odpięcie baz danych i podpięcie ich z powrotem (usunęło wiele błędów)
- Skonfigurowanie połączenia z bazą danych z poziomu nowego użytkownika windows (nic nie dało)
- nadanie nowych haseł CDNOperator i sa poprzez optimę (część błędów zniknęła)
- Usunięcie użytkownika CDNOperator i stworzenie nowego (zmieniło błąd w plikach tekstowych na GenRap)

Jakieś sugestie ?
Wygląda jakby optima ciągle gdzieś miała zapisane stare odnośniki do starego serwera.
Baza konfiguracyjna została stara po migracji - może tam szukać, tylko gdzie dokładniej ?

User Avatar
klient
Mirosław Pędziwiatr
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Mirosław Pędziwiatr zapytał/a o
Zarządzanie
Zarządzanie pytań: 37 | odpowiedzi: 159

Adam NowakWojciech Kłeczekkrzysztof  krauzeMirosław PędziwiatrMarcin KozeraRafał ŚwiątekKarolina NowakWłodzimierz Basiewicz
Handel
Handel pytań: 907 | odpowiedzi: 3480

Handel

JANUSZ MROCZEKWiesław ŚwiergałaGrzegorz BąbaPiotr BartosiakTomasz SzkudlarekMichał SkowrońskiPrzemysław ParusGrzegorz Durak

Weryfikacja poprawności cen zakupu

Dodano 4 mie. temu

Witam,

czy istnieje taka mozliwość, by podczas przyjęcia towarów Optima sprawdzała czy cena przyjęcia towaru jest zgodna z ostatnią ceną przyjęcia?

Jeśli jest niezgodna to do wprowadzenia będzie wymagane zaangażowanie osoby, która będzie miała uprawnienia do przyjęcia w innej cenie.

Dla przykładu:

systemowa cena zakupu wiadra to 5zł

na fv jest 5,10zł i system nie pozwala przyjąć tego towaru ponieważ cena jest niezgodna z ostatnią ceną przyjęcia.

osoba z wyższymi uprawnieniam ipodejmuje decyzję, że taka cena jest właściwa i przyjmuje towar na stan w cenie 5,10zł.

Z góry dziękuję za pomoc

User Avatar
klient
Marcin Kozera
50 pkt
9 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Marcin Kozera zapytał/a o
Zarządzanie
Zarządzanie pytań: 37 | odpowiedzi: 159

Adam NowakWojciech Kłeczekkrzysztof  krauzeMirosław PędziwiatrMarcin KozeraRafał ŚwiątekKarolina NowakWłodzimierz Basiewicz
Techniczne
Techniczne pytań: 1573 | odpowiedzi: 5980

Natalia JabłońskaElżbieta Smolarek-DomżalskaMariusz PieczekJoanna RębaczTymoteusz Wojnarowskik3sil4Paweł NagórkaAdam Nowak
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 883 | odpowiedzi: 3045

Comarch ERP XL

itfagumstomilTymoteusz WojnarowskiSylwia WałczykWiesław ŚwiergałaMariusz GrajekMałgorzata NahorskaŁukasz PulchnyJustyna KH

Trigger CDN.KntAdresy_DeleteHandler zawiesza system kilka razy dziennie

Zaktualizowano 6 mie. temu

Trigger CDN.KntAdresy_DeleteHandler który jest na tabeli CDN.Kntdresy powoduje kilka razy dziennie zawieszane systemu (2017.2.1). Z ego co udało mi się dowiedzieć występuje to przy dodaniu towaru na dokumencie PA, FS, WZ, przykładowy schemat wystąpienia:

Na nowym dokumencie wybranie plusa, aby dodać nową pozycję, po pojawieniu się formatki "Element - zostanie dodany" w polu tekstowym "Towar" np. z użyciem czytnika kodów kreskowych zeskanowano kod EAN z towaru i w tym momencie (przed wypełnieniem przez system danych formatki "Element - zostanie dodany") system zawiesił się (biały ekran aplikacji)

Czy ktoś miał podobny problem?

Użytkownicy

Polecane